Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

elverpigen:

ne varför

att bara flytta ihop med någon och inte ha någonting privatliv

SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Tack, mina fina UM-hjärtan! 

Det är mycket dåliga saker som händer hela tiden. Jag har Exner här hos mig att vakna upp bredvid i alla fall. Det gör det mindre ont.

jag tänker på dig. du kan höra av dig när du vill, det vet du. om du inte orkar tänker jag jaga dig tills jag får något svar. 

SvaraCitera

Önskar lite att ja inte var så trött när vi var i Norrköping, utan hade försökt lära känna lite nytt folk. Men, men, man kan inte alltid vara på topp osv!

SvaraCitera

amsi:

nah tycker nog att det mest ba är mysigt. är rätt själv av mig som person men bara jag får några minuter ifred varje dag borde det gå bra. alltså: 15 kvadrat är väl inte idealtmen annan normalstor lgh, etta eller tvåa hade jag nog inte sett så mkt problem med

SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
nah tycker nog att det mest ba är mysigt. är rätt själv av mig som person men bara jag får några minuter ifred varje dag borde det gå bra. alltså: 15 kvadrat är väl inte idealtmen annan normalstor lgh, etta eller tvåa hade jag nog inte sett så mkt problem med

hoppas att det fungerar för dig!

SvaraCitera
24/7
 24/7

Det är sällan tankar om J slår mig nuförtiden. Men ibland händer det, och då är det som ett slag i magen. Saknar honom. Han var bra, är bra, fin och brabrabra. Usch, haha, några få tårar bara sedan får det vara. 

SvaraCitera

24/7:

Det är sällan tankar om J slår mig nuförtiden. Men ibland händer det, och då är det som ett slag i magen. Saknar honom. Han var bra, är bra, fin och brabrabra. Usch, haha, några få tårar bara sedan får det vara. 

Ledsen

SvaraCitera
Ämnesstartare

24/7:

Det kommer aldrig att läka helt och hållet. Så är det när man själv blir lämnad. Fruktansvärt. Men du kommer att tänka på det mindre och mindre. Framförallt när du träffar någon ny som får dig att känna så igen. .Och då blir det lättare. 🙂 Det blir lättare. Kom ihåg det! Hjärta

SvaraCitera

Hahaha alltså. Jag fick en skrivare (!!!) i födelsedagspresent av min pappa för några veckor sedan men har inte haft tid att sparka igång den förrän nu. Så jag skriver då ut tre A4 med en svartvit serie som test. Mellan det andra och det tredje arket kommer en utskrift med "[mitt namn] DU ÄR BÄST" över hela sidan.

Snällt. Hjärta Och busigt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

10 000  :O

SvaraCitera

Asså ööööööööööö tappat bort mitt sjukintyg, måste leta upp det. och plugga geologi

SvaraCitera
latest comments older comments