snart ett dygn som samboooos![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)
har nog ingen dålig relation just nu
ska träffa 1 trevlig vän ikväll
d ska bli 3vligt
vi ska tydlig1 dricka vin också
sug
Jag saknar Martin så mycket att jag känner för att kasta ut massa tallrikar från balkongen. Men nej, det ska jag inte göra. Det skulle inte dämpa saknaden. Det skulle bara ge utlopp för min frustration, vilket jag kan göra på andra sätt. Så det ska jag göra. Men nu måste jag klä på mig och dra till skolan, och sakna Martin. Igen.
ainos:
Så det ska jag göra. Men nu måste jag klä på mig och dra till skolan, och sakna Martin. Igen.
Sådant är så svårt, sonny. Jag vet, för att jag har varit där. Mitt bästa tips är att så gott du kan försöka distrahera dig och uppehålla dig med massor av saker. Planera så att du hela tiden har fullt upp med annat så att saknaden inte tar över tankarna i lika hög grad.
För varje dag som går blir det en dag mindre tills ni ses och kan krama, pussa och vara nära igen. Jag är helt övertygad om att du klarar det, superkvinnan! Bara kör hårt och använd all kärlek till att klara dina mål. Det kommer bli jättebra tillslut, så länge du tror på det.
<3
Nachac:
Protip: När vederbörande undrar hur det är med en så är det en dålig idé att kallt hånskratta.
Haha, ska försöka undvika det.
Något jag också vill försöka undvika är att känslorna tar över och styr min talförmåga. Måste lära mig att tänka efter innan jag pratar helt enkelt. Lugnt och sansat.
icallitlovee:
Haha, ska försöka undvika det.
Något jag också vill försöka undvika är att känslorna tar över och styr min talförmåga. Måste lära mig att tänka efter innan jag pratar helt enkelt. Lugnt och sansat.
Ja, tänk igenom innan. Inte skriva ett manus, men vilken sinnesstämning du vill förmedla.
Nachac:
Ja, tänk igenom innan. Inte skriva ett manus, men vilken sinnesstämning du vill förmedla.
Ja men exakt! Ska tänka igenom vad som är relevant att säga och i lugn och sansad ton. Gå in med rätt inställning helt enkelt! Sedan får man se hur han reagerar, det blir ju vad man gör det till.
icallitlovee:
det blir ju vad man gör det till.
Fruktansvärt sant. Lycka till!
svefnpurka:
f*ck. nåja. den flådiga förpackningen får väga upp'et.
Den är fantastiskt god. Du borde testa den om du inte redan har gjort det.
Chibibbi:
Det kommer bli jättebra tillslut, så länge du tror på det.
DE är ju fååå, det är tråååk. Även om jag har bra relationer så.
Var på dejt, trivdes
Så himla fint att lära känna någon sådär, och att han är så pass öppen som han är. Berättar om motgångar och känslosamma saker och jag berättade saker och vi är i samma situation och han bara "du måste skaffa hjälp, precis som jag gjorde, om du vill så kan jag jättegärna följa med dig, det här är jätteviktigt", och jag blev glad. Sedan fnissade vi massor och ibland råkade han säga saker som han inte tänkte sig för innan, plumpa komplimanger, och så rodnade han och blev tyst och adorable. Vi somnade vid sex och vaknade vid fyra och så låg han idag och gnydde i sängen och var ömtålig och söt. Fint.
kekeoxo:
sug
min kuk
anmäld