relation t min kropp e bra
tittade på spegeln naken, jvlar va fin kropp ja tkr jag har. hade aldrig tyckt det för typ 3 år sen
amsi:
satans inåtväxta hårstrån
fram med nålen!
amsi:
relation till armhår: ska ta bort det när mina eksem försvunnit
vrf tar du bort armhår?
glöm:
slutar senast strax innan sex på tisdag. det borde gå!
!!! jaa 🙂 jag ska tillbaka till uppsala sen också, men var skulle du vilja ses?
Vet inte om jag är kär eller ej, tror inte det.. men gillar honom så mycket. Saknar så mycket. Är så sjukt mysig. Vill bara ha mer av den här personen, vill ha massor men känns inte som jag får "tillräckligt". Fast har mycket tur. Det är bra.
Min relation till mitt liv är rätt träligt, allt som snurrar i tankarna är död, lol
har blivit helt batshit crazeh
Förstört dom enda irlrelationerna som egentligen var fina, och orkar inte ens bry mig om det. Najs.
Kan inte få nog.. aaaarrh
svara på smsen då
skriv till mig oftare
buhu haha...
haha är en manipulerande värdelös fitta som intek larar av att ens hitta vänner som gillar mig... hade ett liv som funkade men hn stal detoch gjorde tryggheten till sin... vad är värt något när solen inte ens är gör en glad längre
Blivande_japan:
fram med nålen!
ja![[badgrin]](/img/smilies/badgrin.gif)
Blivande_japan:
vrf tar du bort armhår?
tycker att det är snyggt, har aldrig gjort, tror att jag ska göra.
g*nus:
haha är en manipulerande värdelös fitta som intek larar av att ens hitta vänner som gillar mig... hade ett liv som funkade men hn stal detoch gjorde tryggheten till sin... vad är värt något när solen inte ens är gör en glad längre
känner mig alltid skyldig när du skriver sådant här, och det borde jag göra. du ska veta att jag tycker om dig hemskt mycket, jaffis.
amsi:
känner mig alltid skyldig när du skriver sådant här,
det är inte om dig.. lovar
När det kommer till mina egna kärleksrelationer så är jag värdelös. Dras alltid till killar som ej gillar mig eller killar med problem. Killen jag träffar nu är deprimerad, missbrukar (eller har slutat, vet ej), har en massa skulder osv osv. Och han vill inte träffas pga det. Han vill må bra först och jag är så förälskad att jag sitter som en idiot och väntar. Tänkte tanken ett tag att jag skulle släppa honom men så hörde han av sig och berättade en rätt så personlig sak och när han gör så, så kan jag ej släppa honom för tror att han skulle må sämre då. Och vill inte att han ska må dåligt för han är en bra person. Blir frustrerad för vet ej vad jag ska ta mig till.
Har tur att jag har bra vänner som finns där för mig. Önskar att jag inte gillade någon för då hade jag ej varit lika ledsen. För mig är kärlek = olycka.
amsi:
inåtväxta hårstrån
kläm dem som finnar så kommer hårstrået ut och du kan dra bort det plättlätt
isola:
kläm dem som finnar så kommer hårstrået ut och du kan dra bort det plättlätt
mm men det gr inte, jvaaaaarrrr
amsi:
mm men det gr inte, jvaaaaarrrr
joo! jag tycker att det är kul att göra ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)