Nystart.
passaro:
som att du inte brukar umgås med folk som uttrycker sig på ett sådant vis, utifrån:
grejen var la att jag ärsådan som hatar när folk hör vad jag gör på toa. dvs, "jag törs inte kissa pga gillar inte när folk får höra niagarafallet"
osv
fast väntar miginte attdu ska fatta ändååååååååååååååå passelasse
polymyalgia_reumatika:
Vet ej om ALLA är, men jag är det definitivt, så skriv upp mig på listan över "avundsjuka biatches"!
![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
fick sms idag om att jag hade het röst. blev wtf och rörd pga hatat min röst sedan jag gick på dagis och folk frågade om jag var kille ellertjej pga lät somen kille ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
elverpigen:
grejen var la att jag ärsådan som hatar när folk hör vad jag gör på toa. dvs, "jag törs inte kissa pga gillar inte när folk får höra niagarafallet"
ah på så vis
elverpigen:
fast väntar miginte attdu ska fatta ändååååååååååååååå passelasse
kallar du mig dum![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
amsi:
det är jobbigt att jag är så avståndstagande. jag kan inte hjälpa det. det finns ingen här som kan hjälpa mig att bearbeta det äckliga som hänt, vilket är mycket ledsamt.
är också detta och det är svinirriterande att behövaslita arslet över sig för att bete sig som en normal människa
passaro:
kallar du mig dum
ne, bara ej på samma våglängd
elverpigen:
ne, bara ej på samma våglängd
haha fu
Ska träffa pojke på lördaggg. Får se hur stämningen är dååå. Men jag ser fram emot det, han är snäll och rolig och fin att titta på så hursomhelst blir det nog bra.
amsi:
. det finns ingen här som kan hjälpa mig att bearbeta det äckliga som hänt, vilket är mycket ledsamt.
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
har det hänt nyligen
elverpigen:
sjung
isola:
har det hänt nyligen sjung
nä, tvingades ju komma över detta nu
knäppt hur det kan vara ok att ha ngn grävandes med händer och kön i sina ladyparts men skämmigt att denne hör en kissa
tänktejag och kissade på, efter påtryckningar.
elverpigen:
blev wtf och rörd pga hatat min röst sedan jag gick på dagis och folk frågade om jag var kille ellertjej pga lät somen kille
HAHAHA, lät som en kille? Du låter ju hur tjejig som helst, och det säger jag inte bara! Hatar också min röst vet hur det är, låter som en man på huvudet, men låter banne mig tjejig på inspelningar så.. ![]()
blir lite glad i hjärtat av vissa gulliga männchor!!
fast har många onice relationer också
polymyalgia_reumatika:
Du låter ju hur tjejig som helst
vet, men nu har jag komplex för det istället... hahaha gött att aldrig va nöjd, fast ah, inte så farligt just nu. men bra sak: han är med östgöte. så behöver inte skämmas för ngn dialekt iaf ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Jag satte mig längst fram i hörnet idag på seminariet för att undvika all social kontakt med de skumma snubbarna i min klass. Men nej nej. Ändå kommer en av dem och sätter sig bredvid mig. Han flyttade sig från andra sidan klassrummet och satte sig bredvid mig. Frågade tusen frågor, jag svarade kort. Undvek ögonkontakt, kollade ner i mobiltelefonen.
Är medveten om att det är jag som framstår som socialt efterbliven, fast det egentligen är de som är det. Det är ju DE som är sjukt jävla påträngande och inte fattar vibbar. Eller hur?
Åh
hatar att ingen här går att umgås med. De enda som pratar med mig är sliskiga snubbar. Tjejerna är redan i gäng och de är dryga hela bunten.
höna:
fast har många onice relationer också
Bränn dem på båååål!!! (förutsatt att jag inte räknats in bland dem)