Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma fylledagbok...

latest comments

Hando

Har inte druckit en droppe alkohol på över ett halvår nu i veckan. Så jääävla gött. Kan nog snart kalla mig för "blivande nykterist".
Men, mitt spritförråd tar plats i skafferiet och skulle gärna vilja frigöra den platsen skiten tar. Är dock inte sååå jättesugen på att dricka 1 liter 80% Stroh Rom, 5 dl Bacardi, 5 dl Whisky, 3 dl Cognac och massa diverse öl man fått av pappa när han och mamma rest till DEUTSCHLAND. Om jag däremot skulle sänka allt det under en kväll, jävlar vilken fylla jag skulle få.

(Edit: Undrar dock om något av det har hunnit gått ut ännu. Skeptisk)

SvaraCitera

Ska ut imorgon. Kmr bli grymt kuuul. Synd att man inte kan festa + ta med kk:t hem efteråt, men är ändå taggad! Frågan är om man ska ha sotiga svarta ögon eller mjukare sminkning + rött läppstift. Hmm

Blir nog iaf min "hoe-outfit", sen på det lockigt hår och stora runda örhängen

SvaraCitera

Gu 

Hade en jättebra fylla igår. Klacken på skon gick av dock? Köpte dem iförregår så hoppas att de kan bytas

SvaraCitera

kom precis hem efter festkvällen. började med att jag bara skulle svänga förbi han som fyllde år och gratta, sen blev jag svinfull med alla andra, satt i famnen hos en snyGG dude och helt enkelt hade det bra. sen drog vi till krogen där jag träffade K. vi hade det intimt på toaletten och en stund efter det stängde krogen och alla gick hem. låg även med ett av mina ex på eftermiddagen.. jesus christ. var en kul kväll iaf! önskar att bästis hade följt med, men hade kul även om jag gick "ensam" på festen

SvaraCitera

Älskar att jag gick runt med ett led av killar hela kvällen också. Var någon tjej med då och då bara? I think i'm a pimp

SvaraCitera

Fick åka ambulans igår. Roligare fylla har man väl haft.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det va ett tag sen ska du veta 

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag va drunken 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir så jäkla bra på tumkrig när jag druckit heh. Brukar komma på rätt spaceade versioner med vän faktiskt. Cool Senaste upplagan är en uppochnedversion fast höger-höger hand alt vänster-vänster istället för en av varje. Lite oklart hur man vinner men det är skoj heh. Ska i övrigt dricka för mkt och peka finger åt ekonomiare och gå vilse i villaområden på fredag det blir säkert också nice till slut. 

SvaraCitera

Tänkte skriva att jag ej varit full på över ett år nu, men stämmer ej riktigt! Har iaf inte betalat för en fylla på över ett år.

SvaraCitera
durga

SKA BLI JÄTTESKÖNT ATT KUNNA SOMNA UTAN ATT VARA PÅVERKAD AV ALKOHOL IKVÄLL

NJUTER VÄLDIGT MKT AV DENNA EXKLUSIVA Å EFTERLÄNGTADE NYKTERHET

SvaraCitera
Ämnesstartare

durga:
SKA BLI JÄTTESKÖNT ATT KUNNA SOMNA UTAN ATT VARA PÅVERKAD AV ALKOHOL IKVÄLL

NJUTER VÄLDIGT MKT AV DENNA EXKLUSIVA Å EFTERLÄNGTADE NYKTERHET

SKÅL!

SvaraCitera

Hade en utekväll igår. Var kul!! Drack gott, träffade roliga människor, dansade osv! Blev en aning deppig dock över att O hade tagit bort mig bara sådär från snapchat. Vi var ense om att vi skulle ses så småningom, han hör inte av sig, och nu detta. Trodde han var bättre än så

Skulle sen ha sex med en chilensk kille på en toa men han fick inte upp den hah. Får se om han får någon rematch då det bara är att skriva över fejjan sen isf. Brorsan till K (K = killen jag var kk med i ett halvår) var på krogen också och vi dansade tsm en del.. eller ja han juckade mest på mig.... 

Fick skjuts hem av ett kks kompis. Han visste av någon anledning ganska mycket om situationen mellan mig och O? Har inte sagt något alls till honom om det eller mitt kk. Det var märkligt och försöker fortfarande lista ut hur allt hänger ihop. Hur som helst försökte killen övertala mig flera gr till att ligga men jag sa nej.

Rökte dessutom för första gången igår. Är inget jag kommer börja göra stadigt men var intressant 

SvaraCitera

019linnea:
Hade en utekväll igår. Var kul!! Drack gott, träffade roliga människor, dansade osv! Blev en aning deppig dock över att O hade tagit bort mig bara sådär från snapchat. Vi var ense om att vi skulle ses så småningom, han hör inte av sig, och nu detta. Trodde han var bättre än så

Skulle sen ha sex med en chilensk kille på en toa men han fick inte upp den hah. Får se om han får någon rematch då det bara är att skriva över fejjan sen isf. Brorsan till K (K = killen jag var kk med i ett halvår) var på krogen också och vi dansade tsm en del.. eller ja han juckade mest på mig.... 

Fick skjuts hem av ett kks kompis. Han visste av någon anledning ganska mycket om situationen mellan mig och O? Har inte sagt något alls till honom om det eller mitt kk. Det var märkligt och försöker fortfarande lista ut hur allt hänger ihop. Hur som helst försökte killen övertala mig flera gr till att ligga men jag sa nej.

Rökte dessutom för första gången igår. Är inget jag kommer börja göra stadigt men var intressant 

börja inte röka, ångrar att jag gjorde det. röker endast när jag är full som in i helvet nu, men ångrar alltid det.

rök weed ist.

SvaraCitera

silver judas:

börja inte röka, ångrar att jag gjorde det. röker endast när jag är full som in i helvet nu, men ångrar alltid det.

rök weed ist.

det är inget jag har planerat! vill inte röka/ta något ö.h.t förutom alkohol

SvaraCitera
latest comments