Jag är svensk men skriver från mobil därför mina inlägg ser fucked ut
Knegaren:
Alltid nåt särskilt när man går in på ett hal efter en lång nykter tid och beställer in en kall. Men att göra det näran sitter hemma i vardagsrummet? Det hör tonårsfasonerna till
Tycker mer det låter gubbigt jag.
Knegaren:
Jag är svensk men skriver från mobil därför mina inlägg ser fucked ut
Viktigt att påpeka etnicitet. Duktig pojke.
Knegaren:
Så sant men öl blir man tjockare av och sen är ju alkohol mer eller mindre muskelnedbrytande. Om du dricker samma mängd läsk som du dricker öl så är det inte lika farligt, lovar. Alkohol är nåt man dricker när man ska ut och ragga. Två bärs eller groggar är faktiskt vilket som är det optimala för att komma in i det välbefinnande man vill åt. Då tror tjejen i sin tur att killen har roligt, det smittar av sig och man får troligtvis ligga. Men det är ändå lättare sagt än gjort för tajmingen måste vara perfekt innan stelheten återvänder. Då super man sig bara packad och går hem med en sjupoängare om man har redigt med tur. Oftast är det sock femmor och neråt men med största sannolikhet går man hem tomhänt. Men första två bärsen är goda, så är det ju. Alltid nåt särskilt när man går in på ett hal efter en lång nykter tid och beställer in en kall. Men att göra det näran sitter hemma i vardagsrummet? Det hör tonårsfasonerna till
lol.
dazed:
Tycker mer det låter gubbigt jag.
Det är när man byter till whisky. I tonåren gjorde man ju allt för en bärs eller en cigg. Saknar den tiden
passaro:
Viktigt att påpeka etnicitet. Duktig pojke. lol.
Självfallet.
En vän kom över och skulle ut på pubjobbarkväll och tvingade mig att dricka med en, blev bjuden på vodka, sen gick en. Så nu är jag ganska berusad för mig själv och klockan är bara tjugo över fem. Knäppt. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
STORM:
En vän kom över och skulle ut på pubjobbarkväll och tvingade mig att dricka med en, blev bjuden på vodka, sen gick en. Så nu är jag ganska berusad för mig själv och klockan är bara tjugo över fem. Knäppt.
Fyllehäng i Tiny då![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
jaaa fyllehäng i tiny
Nääääää nu när jag blivit tjugoplus så måste jag sluta opp med sådant!
Måste leka vuxen och föregå med gott exempel osv.
töönt