Blivande_japan:
Dold text
de tycker nog dy är lite pucko
passaro:
Dold text:
käft1!![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Zapetta:
de tycker nog dy är lite pucko
näää, ba min kompis som tkr jag förstör pucko!
Blivande_japan:
näää, ba min kompis som tkr jag förstör pucko!
Dold text: det gör du
Zapetta:
Dold text:
![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
Allting blir bättre med alkohol
.
Blivande_japan:
vänta bara tills du spyr
Zapetta:
vänta bara tills du spyr
![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
Nonoton:
Allting blir bättre med alkohol
.
även att kräkas!
men brukar normalt ej kräkas heller. även om det hänt flera gånger det senaste halvåret, trots att jag supit mindre hårt nu än förra hösten. fail jag är...
Blivande_japan:
men brukar normalt ej kräkas heller. även om det hänt flera gånger det senaste halvåret, trots att jag supit mindre hårt nu än förra hösten. fail jag är...
Spydde bara första gången jag drack, sen dess vet jag hur mycket jag inte ska dricka
.
Nonoton:
Spydde bara första gången jag drack, sen dess vet jag hur mycket jag inte ska dricka
hade bara kräkts en gång innan nyår. efter det är jag nog uppe i 3 ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
Blivande_japan:
hade bara kräkts en gång innan nyår. efter det är jag nog uppe i 3
Hahahaha, dricker du olika saker heal tiden så du inte vet hur mycket som krävs eller ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Nonoton:
Hahahaha, dricker du olika saker heal tiden så du inte vet hur mycket som krävs eller
nja, 2 av gångerna hade jag käkat rostat bröd+soppa på hela dagen typ, så var därför. gången efter drack jag vin, vilket jag ej brukar.
Dan_the_ironman:
VRF?!?!
Varför det var dumt eller varför 6 l på 2,5 dagar?
Forcella:
Varför det var dumt eller varför 6 l på 2,5 dagar?
vrf dumt
Dan_the_ironman:
vrf dumt
För att vin och jag inte alltid går så bra ihop, så jag var väl lite.. tvivelaktig time to time ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
(edit: insåg precis att det lät som om jag var slampig, men så var icke fallet
)
Forcella:
För att vin och jag inte alltid går så bra ihop, så jag var väl lite.. tvivelaktig time to time
d r bara nice!