Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma drömdagbok

Nia
 Nia

Ok här skriver alla fett seriösa mardrömmar & drömmar med normala personer & inte så JÄTTEspontana händelser direkt. Nu ska jag berätta 🙂 sry i förväg att det blir ew i slutet.                                        Senaste natten drömde jag att jag fick veta att jag hade autism genom att se det på en iPad jag fick av 2 psykologer(är det nu tekniken har gått för långt?). Lite senare efter jag hade hoppat över hus & massor så åkte jag bil med ett gammalt par hem (dom var typ släkt med någon jag kände). Hemma hos dom fick jag nån sorts klaustrofobi & behövde........... bajsa..... what. så tog fram min nya typ platta ur min autism-väska(????) som jag skulle sitta på när jag gick på toa för att det skulle hjälpa mig. Gick på toa men något gick fel. Plötsligt skulle gubben o paret städa huset?! & i vardagsrummet hade jag bajsat???? & ÄVEN i städermmet??!!!! så vi fick sopa upp det & jag slängde det utan att dom märkte, sen rymde jag.

SvaraCitera

Drömde om att det var 8 olika prover för hypotyreos. Livrädd när jag vaknade, hata prover 🙁

SvaraCitera

dunderhonung:
Drömde om att det var 8 olika prover för hypotyreos. Livrädd när jag vaknade, hata prover 🙁

Ännu fler tillfällen att visa straight-A-student-kvaliteter.

SvaraCitera

Exner:

Ännu fler tillfällen att visa straight-A-student-kvaliteter.

Var väldigt läskigt. Slapp göra provet idag, så lär väll märka om jag är synsk när jag ska göra proven. Fick göra andra, smärtfria(!) prov idag :p

SvaraCitera

Drömde märklig dröm om en oväntad um:are, ytterligare detaljer uteblir

SvaraCitera

drömde att det gick att köpa ecstasyliknande piller i leksaksbutiker 

SvaraCitera

dunderhonung:

Var väldigt läskigt. Slapp göra provet idag, så lär väll märka om jag är synsk när jag ska göra proven. Fick göra andra, smärtfria(!) prov idag :p

Säg inte till läkaren att du eventuellt är synsk, bara. Då vill de göra biopsi på hjärnan, också. 

SvaraCitera

Mötte scillianmind i en dröm, fett weird. :s

var hos min släkt som e italiensk och ist för ett slott som dom bor i så var det en stor djävla lägenhet med ca 4-5 äldre italienare som jag inte kände igen men ja visste att ja va hos släktingarna?

Så ba börjar de komma ut ungdomar mot hallen där jag står ba för att titta vem det är o så tyckte ja att ja kände igen ena men kunde inte koppla? hade bara en handduk på sig elr ah två en på huvudet också

så ba stod ja o försökte prata me dom äldre men dom snackade ba italienska o ja fattade ju ingenting ?

men så gick ja vidare in efter ett tag o går i en korridor o så ba öppnas en dörr o ut kmr scilianmind för då kom ja på vem det var men hon tvärvände så fort hon såg mig varje gång liksom

o så vare typ hela tidn ja såg henne i lägenheten 

hon ba gick iväg hela tidn o hälsa int ens :('

vet int vrfr ja drömde om henne då ja knappt vet hur hon ser ut elr hur hon är utanför våra fantasier ;dd

SvaraCitera
reben

gömde mig i en sjukhuskällare med mina syskon edinburgh o hans två döttrar, de va andra världskriget o vi gömde oss för tyskar o jag hoppades på att om det kmr en tysk så hoppas jag fan han kan sikta för pallar inte ligga o lida
men sen vann dom allierade kriget
efteråt va de fest hos min pappa

SvaraCitera

mötte kakaoxo av alla människor
tyckte det var obehagligt för hon ser alltid ned på mig Arg

men hon satte sig bredvid mig o pussade mig på kindn o sa att hon tyckte om mig
fast inte på de sättet att den vill vara me mig tror jag mer typ "accepterar dig o trivs att sitta här me dig" 

börjat drönna om umare igen de e fett weird

önskar de vore som i den här drömmen dock de hade varit fint 🙁 

SvaraCitera

drömde att jag plockade svamp med gamlefarbror pastill. eller, plockade och plockade, det gick mer ut på att beundra och klassificera och flänga runt som barn eftersom skogen hade antagit väldigt underliga proportioner. höjdpunkten var en gigantisk amorf slemsvamp. lovecraft hade nog hittat tillräckligt många ord för att kunna undvika att beskriva den.

IMG_2442.jpg

Hemitrichia_calyculata_young_DSC_1074_m_

Physarum_polycephalum.jpg

SvaraCitera

drack 4 energidrickor & höll mig vaken ett par dagar så när jag väl sov så drömde jag så mkt & så intensivt
Drömde att han var hos oss & att .. gav hnm nonchalanta blickar. blev lite irriterad för han reagerade inte på det
blev även lite irriterad över att jag inte kunde fatta att han var den sämsta för mig så beslöt mig för att sluta svara honom och aldrig mer träffa honom

SvaraCitera
b1son

hade min sista pianolektion o istället för att jag skulle få spela min låt som jag övat in så tog min lärare in en annan elev som hade "gått på lektioner hälften så länge men va dubbelt så duktig" o han spela ngn komplicerad låt o sen frågade pianoläraren va fan mitt problem e

SvaraCitera
b1son

rånade ett kaffelager. sen tittade jag på pocahontas

SvaraCitera

Jag spelade fotboll på stora torget. Folk stod som i ring runt mig och jag sköt runt bollen.

SvaraCitera