Det går skitbra, jag har aldrig varit så singel som jag är nu 
Träffade en tjej trodde hon gilla mig men som vanligt nej hon gillade inte mig tillbaks:)
NikoIsTrash:
Träffade en tjej trodde hon gilla mig men som vanligt nej hon gillade inte mig tillbaks:)
It's a numbers game bro. Förr eller senare hittar du en som gör
vi satt på nattcafé tills jättesent å när vi var på väg därifrån fick vi gömma oss i ett portvalv från skyfall å blev kvar där i över en timme. ååh bra kväll. jättetöntigt som att vara 17 igen 
haha är det exet? lol, hur är hon nu?
Vuxen - jättekonstigt. bott massa utomlands å pratar massa språk. Men skrämmande lik i sättet. Utseendet också, fortfarande jättesnygg d:
låter oemotståndligt
uuh men vet att jag bara är en i mängden
vet inte om nya förhållanden med gamla ex är den bästa idén till att börja med
knsk
Min pojkvän vill träffa mig men jag är nöjd som det står till nu. Det är roligt och göra honom avundsjuk. Sedan är jag tveksam om det är någon annan som har nått intresse för mig, han vill se mitt ansikte mer och mer. Dem personerna gillar jag inte som tjatar fast alla är annorlunda. Min kille tjatar inte.
Måste skaffa en liten dotter så hon kan heta Osiris +_+ Nej fan det var tydligen ett killnamn. Isis är tjejnamnet >.> glöm det
Tickstart:
Måste skaffa en liten dotter så hon kan heta Osiris +_+ Nej fan det var tydligen ett killnamn. Isis är tjejnamnet >.> glöm det
Hipsterigt av dig.
Är bara här pga vill tigga att se tinderprofiler.
Ens tinderprofil är ju något av det mest privata och intima man har. Inget man bara visar för folk hur som helst. Knappt ens för ens tinderdejter.