Någon som kan tipsa om någon riktigt bra dejtingsida? Känns som att man får svar men efter några mess sluta alla svara.:/
Min crush flörtade tillbaka 'på riktigt' för första gång idag eller det var iallafall första gången jag märkte det. Blev utbjuden av världens creep igår (dock ska han ha beröm för att han vågade bjuda ut mig), ställde massa frågor om jag skulle kunna dejta ngn som honom och frågor som verkligen gjorde mig rädd.. Så att min crush verkar har börjat fatta hinten var verkligen på tiden är trött på alla creeps jag får efter mig, dags att det faktiskt börjar komma en proper kille
dejt imörgön igen
känns så dumt att säga, men är inte så fysiskt attraherad av honom även om hans personlighet kan vara lockande. behöver nog känna efter lite till och se hur långt vi tar detta egentligen
menar, hur tar killar kontakt nuförtiden
genom fejjan har de flesta tagit kontakt med mig, är få som vågar gå fram till en och jag orkar inte gå fram någon annan för den delen heller, haha
Tickstart:
menar, hur tar killar kontakt nuförtiden
019linnea:
genom fejjan har de flesta tagit kontakt med mig, är få som vågar gå fram till en och jag orkar inte gå fram någon annan för den delen heller, haha
:3 är det så.. Jaha. Trodde det var populärare att bli utbjuden irl, mer ballsy liksom. Man måste ju visa sig stark och orädd.
Tickstart:
:3 är det så.. Jaha. Trodde det var populärare att bli utbjuden irl, mer ballsy liksom. Man måste ju visa sig stark och orädd.
skulle verkligen beundra om någon kom fram och gjorde så, krävs ju ordentligt med mod ibland att gå fram och expos:a sig själv. visa sig sårbar för att bli nekad
har mest bara varit en massa creeps som gjort så.. typ bjudit en på nån drink och sedan varit översexuell, hållit fast en eller typ juckat på mig
no pls
haha 🙁 aa jag har gett upp allt som har med kärlek att göra för obvious reasons
Tickstart:
haha 🙁 aa jag har gett upp allt som har med kärlek att göra för obvious reasons
kärlek? mjo, det värsta är att det kan göra jävligt ont förr eller senare. tänker dock att man får uppskatta och njuta av allt det fina medan det går.. finns ju också kärlek i andra former man kan nöja sig med. typ bara ligga, umgås med familj, vänner och så vidare. det är nice