vill lyfta upp pmr o kukoxo på varsin arm o få dom att ba känna åh, vad högt upp vi hamna. o känna att dom e över alla andra!
🙁 tycker du är en bra tjej pmr o de är synd att du måste ha det så som du har det
men sen kanske det är något som formar dig och blir en positiv erfarenhet en dag, jag vet inte. Men gillar att tänka att det finns något positivt i allt (:
o jag ber om ursäkt för att vi tänker på samma saker men att ja e snabbare på posta dom ibland :$ :$
Fasiken:
vill lyfta upp pmr o kukoxo på varsin arm o få dom att ba känna åh, vad högt upp vi hamna. o känna att dom e över alla andra!🙁 tycker du är en bra tjej pmr o de är synd att du måste ha det så som du har det
men sen kanske det är något som formar dig och blir en positiv erfarenhet en dag, jag vet inte. Men gillar att tänka att det finns något positivt i allt (:
o jag ber om ursäkt för att vi tänker på samma saker men att ja e snabbare på posta dom ibland :$ :$
Ok?
åh kan lyfta upp mahal oxo för att visa hur stark jag är egentligen xD
tycker den är så mysig o vill bara krama om den jättemycket men vågade inte 🙁 ville inte skapa jättepinsam stämning me o säga att ja vill krama den 🙁
älskar håret oxo o skratter <3
o allt
Fasiken:
åh kan lyfta upp mahal oxo för att visa hur stark jag är egentligen xDtycker den är så mysig o vill bara krama om den jättemycket men vågade inte 🙁 ville inte skapa jättepinsam stämning me o säga att ja vill krama den 🙁
älskar håret oxo o skratter <3
o allt
xD
du är söt och fin fasiken, hoppas du med kombination av um-träffar och skolgång nu börjar kunna reda upp detta med social interaktion som du skriver om i forumtrådarna.
Du är klok, vis, smart, god och jag hoppas du en dag tar det där steget...aa så man får se dig 🙂
Och med det har jag bara en sak kvar att säga;
Ah
Hur gick det med b-rudarna igår?
hur går det med din fortsatta bollywood-karriär?
du är mystisk
tjeenare