Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker du om personen ovan?

Ämnesstartare

Mynona: Jag tycker att du är en person med beundransvärt tålamod och otrolig integritet. Du har mitt förtroende och jag känner att jag i många avseenden kan se upp till dig. Du har ett lugn och ett djup som jag själv önskar. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrivit efter henne typ asmånga gånger senaste veckan. :/ 

Men tänker lite som vanligt.. ser alltid en mamma som tar hand om sina barn. Får moderskänslor utav henne typ. 

Efter att få träffat henne så känns det ändå som att jag mest bara känt att helvete.. hon var inte som jag förväntat mig 😀 Trodde hon skulle va lugn o ba sitta still o prata me några få! Inte ränna runt o va asglad o pepp o bestämd ! tror hon sjöng oxo

Tycker om henne!

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker ovan är dryg 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Läskig. 

SvaraCitera
mynona

Zymba:
Mynona: Jag tycker att du är en person med beundransvärt tålamod och otrolig integritet. Du har mitt förtroende och jag känner att jag i många avseenden kan se upp till dig. Du har ett lugn och ett djup som jag själv önskar. 

De som känner mig närmare skulle nog hävda att jag är en jävla neuroshysteriker, men jag vet att behärska mig 😉 Vad djupet beträffar är det många gånger till mer skada än nytta, men jag tackar dig! 
Ni kan hoppa över mig, kände bara att jag vill svara

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att Kaka är väldigt härlig. Hon är näll, trevlig och allmänt mysig med en kaxig touch som är helt underbar.

SvaraCitera

Finger har en fantastisk mix av mysig medmänniska och tokig partypingla. Hade gärna umgåtts mer med henne!

SvaraCitera
mynona

Hn är av en rar blyg lugn och händig karaktär. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Intressant och vänlig. 

SvaraCitera

sett typ.. 4 inlägg..
verkar reko

SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbar

SvaraCitera
mynona

Präktig och ordningssam. Lekkamrat

SvaraCitera
Ämnesstartare

Likt kaka väldigt otrevlig ton mot den hon argumenterar emot vilket smittar av sig. Väldigt dålig på att argumentera, gör många argumentations fel, använder sig mycket av guilt by association, falsk dikotomi, Hoppar ofta på andras argument. Ibland är det svårt att se vad hon vill komma fram till med sina argument, ibland helt osakliga och meningslösa. Men snäll, bryr sig om sin omgivning, kan ibland överaska och komma med goda poänger.

SvaraCitera

Är bra på att argumentera. Skriver långt och använder svåra ord så att man får en uppfattning av att han/hon är intelligent.

SvaraCitera
Ämnesstartare

har ej varit särskilt aktiv så har inte riktigt nån åsikt men det lilla jag sett är väl trevligt. att du ej hängt kvar här tyder dock på svag karaktär. skoja. vet inte. du är säkert en skön person. bra avatar. hej!

SvaraCitera