Aviseringar
Rensa alla

Vad tänkte du senast du tänkte på personen ovan?

latest comments older comments

mynona
Ämnesstartare

Inspirerad av tråden "Vilken umare tänkte du på senast?" - trots allt säger det väl inte så mycket om man inte säger vad man tänkte!

Så på beställning av

Blivande_japan:

kör!

dazed:

Starta!

Confundus:

Do it!

... har vi nu denna!

Säg nu vad du tänkte på senast du tänkte på personen ovan! Jag utgår ifrån att ni utövar viss civilisationsmässig självcensurering [no-no]

Varsågod och ha så trevligt

Citera

epilepsi

SvaraCitera

komplimangstormen i samarbete med tjohej

SvaraCitera

Att hon bytte bild

SvaraCitera

aw krulli hår 

SvaraCitera

När hon kom in i Tiny igår och jag satt och tittade på datorskärmen med skeptiska ögon för att vara säker att det verkligen var hon!

SvaraCitera

Zymba:
När hon kom in i Tiny igår och jag satt och tittade på datorskärmen med skeptiska ögon för att vara säker att det verkligen var hon!

haha, undrar vem det är som är så besatt att hn måste chatta med andra genom mitt nick.

SvaraCitera

Zymba:

Va är den nya tiny 🙁 Eller ni kanske skapade en ny för att få bort några som inte ska vara där >_>

SvaraCitera

hon är aktiv på snap

SvaraCitera

Ja suarez dömdes hårt. Eller kanske liverpool hårdast. 

SvaraCitera

tänkte på hur han missar mitt och min fireballs sällskap

SvaraCitera

chips

SvaraCitera

om hon menade allvar med att hon rakade av håret och att jag isf gärna vill se pga jättenyfiken

SvaraCitera

att jag var fast vid tankarna på HUVUDhår med tanke på att det har varit väldigt aktuellt idag och var inställd till att amsi syftade på huvudhåret ha

SvaraCitera

Haha, ja jag tänkte väl att det var lite konstigt att fråga om du fick se en bild på amsis snippa. Rodnar

SvaraCitera
latest comments older comments