Inspirerad av tråden "Vilken umare tänkte du på senast?" - trots allt säger det väl inte så mycket om man inte säger vad man tänkte!
Så på beställning av
Blivande_japan:
kör!
dazed:
Starta!
Confundus:
Do it!
... har vi nu denna!
Säg nu vad du tänkte på senast du tänkte på personen ovan! Jag utgår ifrån att ni utövar viss civilisationsmässig självcensurering ![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
Varsågod och ha så trevligt
epilepsi
komplimangstormen i samarbete med tjohej
Att hon bytte bild
aw krulli hår
När hon kom in i Tiny igår och jag satt och tittade på datorskärmen med skeptiska ögon för att vara säker att det verkligen var hon!
Zymba:
När hon kom in i Tiny igår och jag satt och tittade på datorskärmen med skeptiska ögon för att vara säker att det verkligen var hon!
haha, undrar vem det är som är så besatt att hn måste chatta med andra genom mitt nick.
Zymba:
Va är den nya tiny 🙁 Eller ni kanske skapade en ny för att få bort några som inte ska vara där >_>
hon är aktiv på snap
Ja suarez dömdes hårt. Eller kanske liverpool hårdast.
tänkte på hur han missar mitt och min fireballs sällskap
chips
om hon menade allvar med att hon rakade av håret och att jag isf gärna vill se pga jättenyfiken
att jag var fast vid tankarna på HUVUDhår med tanke på att det har varit väldigt aktuellt idag och var inställd till att amsi syftade på huvudhåret ha
Haha, ja jag tänkte väl att det var lite konstigt att fråga om du fick se en bild på amsis snippa.