en speciell person att ligga och kramas med. och det kan jag få bara jag slutar vara så feg o vågar satsa lite...
En relation. Jag har allt jag behöver och vill ha, förutom någon att överösa min kärlek och omtänksamhet till, då jag har gått och samlat på mig allt detta i många många år, men aldrig fått delat med mig.. Jag lovar, jag bär på tonnvis 🙂
Haaannaaa:
en speciell person att ligga och kramas med. och det kan jag få bara jag slutar vara så feg o vågar satsa lite...
här ska du få se: jag är 19, jag är solbränd jag är 184 och väger 75 kilo har ett BMI på 22 så idealvikten är uppnådd och jag har varit ensam alldeles för länge, så kom över till mig så myser vi men nu kommer väl du banga ändå fattar inte varför dock 🙁
Sex, närhet och kärlek
Pool
svettsvenne:
här ska du få se: jag är 19, jag är solbränd jag är 184 och väger 75 kilo har ett BMI på 22 så idealvikten är uppnådd och jag har varit ensam alldeles för länge, så kom över till mig så myser vi men nu kommer väl du banga ändå fattar inte varför dock 🙁
varför står de att du är 35 år då?![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
och varför skulle jag bry mig om ditt bmi?
jag menade en speciell person, i som att jag redan har en "speciell" person. men visst du kanske också e speciell;)
1 pojke på L
vissel:
1 pojke på L
Oh no ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
OnT: 1 jänta på L
Äkta kärlek utan svek och ett underbart sexliv![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
Vattenmelon och närhet
Urfbert:
Oh no
tssnej, mest fysiskt osv ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
en relation, sex
Kall öl och en speciell tjej jag känner hos mig![[blush]](/img/smilies/blush.gif)