Aviseringar
Rensa alla

Vad lyssnar du på just nu-tråden!

Ämnesstartare

SvaraCitera

katy perry- roar

SvaraCitera
Ämnesstartare

SvaraCitera
Ämnesstartare

Enya, snälla kom till mitt vardagsrum och sjung för mig. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Brutal power-  start  headbanging  ! Cool

Mors Principium Est - The Lust Called Knowledge

SvaraCitera
Ämnesstartare

Elvis Presley- burning love

SvaraCitera

SvaraCitera
Ämnesstartare

så jävla true, rakt in i kretskortets ryggmärg

SvaraCitera
Ämnesstartare

före sin tid efter sin tid

SvaraCitera
Ämnesstartare

Svenne Rubins - Inga Stora Rubriker

Tänkvärt som alltid

SvaraCitera

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Hon är oförklarligt hatad i vissa kretsar men jag gillar henne starkt. Bra fin musik med bra texter och i regel väldigt skönt komp som är go att ta en kopp svart och plugga till. Innan jag kände dig var en jävligt skön skiva också, duktiga musiker som spelade läckert men lagom återhållsamt.

En del av mig gillar musiken eftersom det låter lugnt och vackert, en annan del av mig tycker att det hela är för mjäkigt speciellt texterna. Vilken del av mig själv ska jag lyssna mest på?   

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: Enya, snälla kom till mitt vardagsrum och sjung för mig.

Mycket glad Du är lite som jag, gillar både kraftfull, snabb, aggressiv musik och dess raka motsats. Mellanmjölksmusiken fungerar helt enkelt inte för oss.   

SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

En del av mig gillar musiken eftersom det låter lugnt och vackert, en annan del av mig tycker att det hela är för mjäkigt speciellt texterna. Vilken del av mig själv ska jag lyssna mest på?   

Du kanske måste ta dina Horndoser vid speciella tillfällen som tex skön chillmusik i bakgrunden när du läser en god bok eller kanske när du själv känner dig mjäkig och bluesig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså bluesig som i "got the blues" snarare än musikgenren.

SvaraCitera