Lav:
Det mest elaka, i denna tråden, som Asstriid har skrivit till dig var när personen frågade dig om du är från Mars.
aa dehär var ganska kränkande för mig. tycker ni borde ta tag i det istället för att skylla allting på mig hela tiden.
vincebruh:
aa dehär var ganska kränkande för mig. tycker ni borde ta tag i det istället för att skylla allting på mig hela tiden.
om du inte svara på min kommentar så hade ni inte behövt ha det här bråket
Har varit ute i en nationalpark och fotat

Wildcat:
Har varit ute i en nationalpark och fotat
Ser ensamt ut, hoppas det inte är vindstilla och finns svanar.
vincebruh:
vilken typ av kamera?
Bilden här togs med mobilen men annars så använde jag min Hasselblad 500C/M
Wildcat:
Bilden här togs med mobilen men annars så använde jag min Hasselblad 500C/M
hur ser kvalitet ut på telefonen eller bilden du tog?
Idag lärde jag flera personer att Jens lekman har gjort en låt till Rocky Dennis eftersom vi har en på jobbet som heter Dennis och till och med pappa hade sett den filmen. Jag har gett en lapp till min chef för vi hade samma musiksmak bara ett annat språk
hon hade missat lappen

Sorterat gummiringar i 3 timmar och sorterat faktura som hamnat i fel kuvert i en timme. Jag har också imponerat på cheferna om att min familj som delar husbåt med några vänner, äger ett flygplan och har haft luftballong för många år sedan när jag var liten. Min chef visste inte vad flyboard var och blev så avundsjuk att vi hade gjort det. (Inte jag då)
vincebruh:
Slänger upp en bild på hur det blev senare, har mina negativ kvar i skolan
Bokat tid för blåmärket på benet som fortfarande gör ont sen beachvolley turneringen. Gått i skogen och visat mamma den hemliga bäcken bakom brandstationen som kommer vara borta nästa gång. Fick äntligen höra att det vaaaar en vacker plats, "där borta finns ju ingenting" bara en totoro värld!!!
vincebruh:
Jag slänger upp en preliminär bild så länge. Den kommer från min fotokarta som jag fotade med telefon nu så kvalitén är ganska dålig.

Skola med en släng skolarbete, en släng lunchbuffé med några i klassen innan det blev en körlektion som jag och en i klassen har extra utöver våra vanliga elever innan det blev simulator för att vi ska se hur man kan lära ut med simulator istället för att köra på riktigt.
Sedan drog jag hem, käkade en semla och har fördrivit tiden med att bygga massvis med saker på Satisfactory.
Snart dags att slagga för utbildning på jobbet på förmiddagen och sen körlektion på em.
Lav:
Skola med en släng skolarbete, en släng lunchbuffé med några i klassen innan det blev en körlektion som jag och en i klassen har extra utöver våra vanliga elever innan det blev simulator för att vi ska se hur man kan lära ut med simulator istället för att köra på riktigt.Sedan drog jag hem, käkade en semla och har fördrivit tiden med att bygga massvis med saker på Satisfactory.
Snart dags att slagga för utbildning på jobbet på förmiddagen och sen körlektion på em.
Menar du åka bil eller sjunga duett? *bilskola