ska äta flinger me hallonyoghurt
Har ätit havregrynsgröt och knäckisar nu på morgonen. Ikväll blir det kyckling och godis typ..
ing1 :PPPppPPPpp är ej hungrig så väntar nog till lunch. då blire tomatsoppa å stekta tortillas med ost och oregano
Har ätit en frukost bestående av två skivor lantbröd havssalt med salami och ost emellan samt en youghurt, en banan, juice och en koppjävel kaffe.
äter skinkmackor o dricker vatten just nu
frukost havregrynsgröt m sylt och mjölk, kaffe
middag bananpannkakor med keso - så jävla gott, och nyttigt!! + kaffe
kvällsmål yoghurt med müsli
Frukost: Fil, asgod musli + äpple kaffe
Lunch: En halv sushirulle, två mackor, äpple, tomat
Te
Middag: 1,5 ugnspannkaka med sylt och glass, morötter, kaffe
Kväll: Några nävar chips, ett par nävar jordnötsbågar, ett glas äcklig ICA-cola, macka, äpple, te
Ingenting på dessa 50 minuter.
frukost: havregrynsgröt m sylt och mjölk
lunch: bananpannkakor med keso och jordgubbar
middag: kebabsallad
övrigt: 2 kaffe
bananpannkakor låter gott
bananpannkakor låter gott
det är ljuvligt! mkt godare än vanliga pannkakor, och femtio ggr nyttigare. proteinbomb. 2 ägg och 1 banan brukar jag köra på. 1 msk havregryn kan man ha i också. och keso eller något onyttigare på om man vill det. kmr nog aldrig göra vanliga pankisar igen
Lounge: et är ljuvligt! mkt godare än vanliga pannkakor, och femtio ggr nyttigare. proteinbomb. 2 ägg och 1 banan brukar jag köra på. 1 msk havregryn kan man ha i också. och keso eller något onyttigare på om man vill det. kmr nog aldrig göra vanliga pankisar igen
underbart. ska testa sen! perfekt träningsmat.
Frukost: 1 stekt ägg, smoothie av en liten avokado + 100 gram frysta blåbär + 1 deciliter naturell lättyoghurt.
Lunch: lite rivna morötter, en halv skopa vegetarisk gryta, tre gröna oliver.
Påbörjat mellanmål/ kvällsmat: en Marabou nötter och frukt-chokladkaka på 200 gram.
Ska dricka en liter te med sötningsmedel och mjölk i när jag kommer hem, och äta blomkålsris med bönor till middag ikväll.
Frukost: -
Lunch: En bagel och en daim.
Mellanmål: Två ostmackor.