vonKissekatt:
mysfukostar lite ba
Skogaholmisar?
Är det en repstege? 
Du och min mamma har samma smak. Ni har båda (eller mycket liknande) ljushållare nummer 2, 3, 4 och 5. Första har inte mamma.
Crysilis:
Skogaholmisar?
Är det en repstege?
Du och min mamma har samma smak. Ni har båda (eller mycket liknande) ljushållare nummer 2, 3, 4 och 5. Första har inte mamma.
minns ej just nu men någon sådan sort ja!
haha ja.. den som satte dit den kan aldrig ha träffat en katt.
bra smak mami har! det är himla mys med ljus. beställde nyss ljusprodukter för nästan tusen spänn och känner hhuhuhuhuhuhuhu (två lampor, en ljusslinga, en ljusstake och en stjärna) herregu. tre av grejerna är dessutom med dioder så de håller ju bara i 15000 timmar uhu. borde kanske avbeställa en lampa.
*babbel*
gud vem babblar lampor innan frukost ens
Tror jag befinner mig i en klardröm... letar efter tecken :$
Oj fel tråd

om det är något som är mer av ett mysterium för mig än hur segling fungerar så är det ballongflygning.
Handlar
Stökar ner ännu ett hotellrum
Hamnat i en liten stad som heter Zara. Inte den mest charmiga kanske. Det är kallt och snöade lite förut. Några gubbar som bjöd på te trodde jag var sufi pga mitt skägg och val av kläder.
Nahual:
Hamnat i en liten stad som heter Zara. Inte den mest charmiga kanske. Det är kallt och snöade lite förut. Några gubbar som bjöd på te trodde jag var sufi pga mitt skägg och val av kläder.
Ser inte jätte ocharmigt ut. Är det vatten där längst ned på bild?
sitter på kontoret
låtsas att jag jobbar
tar smygbild på mig själv och laddar upp på um

Hazel:
sitter på kontoret
låtsas att jag jobbar
tar smygbild på mig själv och laddar upp på um
jaa mer selfies