Aviseringar
Rensa alla

Tycker du om personen över dig? [blush]

latest comments older comments

Ämnesstartare

passaro:

Haha, nej:P

haha okej, finns säkert undantag 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

Erufersking:

ha okej, finns säkert undantag 🙁

Yesbox, jag haaaaar tråkigt =(

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Yesbox, jag haaaaar tråkigt =(

mjoo tycker kl går så jävla segt, fast UM funkar för att fördriva lite tid sålänge iaf =D

SvaraCitera
Ämnesstartare

Erufersking:

mjoo tycker kl går så jävla segt, fast UM funkar för att fördriva lite tid sålänge iaf =D

Yes, nu ska jag kanske spela in ett ljudklipp där jag sjunger på bosniska å posta i rösttråden XD

Fast, vet inte om jag vågar[cute]

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Yes, nu ska jag kanske spela in ett ljudklipp där jag sjunger på bosniska å posta i rösttråden XD

passaro:

Fast, vet inte om jag vågar[cute]

Nää fan det låter lite overkill, räcker det inte med en vanlig bild i "hur ser du ut"?[bigsmile] Fast du kanske inte vet va du ska sjunga, så då får du ju lite tid att slå ihjäl med hjälp av det.[bigsmile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Erufersking:

Nää fan det låter lite overkill, räcker det inte med en vanlig bild i "hur ser du ut"? Fast du kanske inte vet va du ska sjunga, så då får du ju lite tid att slå ihjäl med hjälp av det.

Hahaha XD Har inget för mig:P

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Hahaha XD Har inget för mig:P

Men för fan, något annat än att spela in när du sjunger. Tänk[crazy] Dra på en rulle då? eller du kanske lirar spel? läsa en mysig bok?[bigsmile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Erufersking:

Men för fan, något annat än att spela in när du sjunger. Tänk Dra på en rulle då? eller du kanske lirar spel? läsa en mysig bok?

Nej, ska kolla på romper stomper sen, kollade på den typ vid 3 tiden imorse, men somnade ju >.<
Kag sjunger till en låt, å e på UM, det räcker ^^

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Nej, ska kolla på romper stomper sen, kollade på den typ vid 3 tiden imorse, men somnade ju >.<
Kag sjunger till en låt, å e på UM, det räcker ^^

Ja det får räcka :P:P

SvaraCitera
Ämnesstartare

Erufersking:

Ja det får räcka :P:P

Hell yea, brother

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Hell yea, brother

Det var fint att få spamma av sig lite, blev en del :O:O 😛