vet inte
njet
jo hon vet väl inte bättre
dazed:
jo hon vet väl inte bättre
Förklaring önskas!
Chibibbi:
Förklaring önskas!
tror du gör det, kan ju inte vara hälsosamt menar jag ![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
OnT: ja, trots att jag är mycket väl medveten om hans mycket vänsterinriktade politiska läggning, finns det annat som "väger upp" detta och som jag uppskattar.
Chibibbi:
OnT: ja, trots att jag är mycket väl medveten om hans mycket vänsterinriktade politiska läggning, finns det annat som "väger upp" detta och som jag uppskattar.
Berätta kvinna, vad kompenserar för en sådan horribel cancertumör på min personlighet?
dazed:
tror du gör det, kan ju inte vara hälsosamt menar jag
Fastän din bitterhet är något som är kul med dig, bör det inte bli för mycket av det goda. 🙂
Klart det är hälsosamt, menar jag.
dazed:
Berätta kvinna, vad kompenserar för en sådan horribel cancertumör på min personlighet?
Äsch, nu ska vi inte vara sådana. Även de mest missbildade barn är värda något, oroa dig inte
Nej, förlåt det var nog elakt.
Var dock ett skämt.
För att vara mer seriös: Resten av din personlighet, din humor till exempel, kompenserar för denna lilla meningsskiljaktighet vi har.
Chibibbi:
Fastän din bitterhet är något som är kul med dig, bör det inte bli för mycket av det goda. 🙂
Tror också denna har blommat ut mer då politiken har känts mer och mer meningslöst och trivialt för mig, kanske kan vara denna aspekt som gör att du uppskattar den då vänstertomten sakta dör.
Chibibbi:
För att vara mer seriös: Resten av din personlighet, din humor till exempel, kompenserar för denna lilla meningsskiljaktighet vi har.
Fint det, vad i helvete får dig att tro på liberalism(?) förresten? ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
Är osäker,
dazed:
Fint det, vad i helvete får dig att tro på liberalism(?) förresten?
Jag gillar personligt ansvar och har individualistisk syn på människan osv. Måste ursäkta mig, orkar inte ta en ideologisk diskussion såhär runt 1:00 på natten. Är relativt ny inom den politiska världen så jag har väl inte stenkoll på det mesta.
Får fråga dig samma sak!
dazed:
Tror också denna har blommat ut mer då politiken har känts mer och mer meningslöst och trivialt för mig, kanske kan vara denna aspekt som gör att du uppskattar den då vänstertomten sakta dör.
Jag tycker snarare det är synd att ditt engagemang dör. I tider som denna då demokratin och öppenheten gång på gång kränks utav terror så behövs allas röster. Extremisternas och fundamentalisternas röster får inte höras tydligare än folkets. För då har vi förlorat. Alltså tvärtom, en röst mindre betyder en röst mer för dom. Så fastän du förespråkar saker som retar gallfeber på mig och som får mig att vilja riva av mitt hår från skallen i frustration, så ser jag mycket, mycket hellre att du fortsätter med det och då hjälper till att försvara vår rätt att vara, tycka och tänka olika.
Tror vi åtminstone kan förenas på punkten om att alla har rätt att få säga vad dem tycker och bli behandlade med respekt, trots stora differenser i åsikterna.
Kanske ![[surprised]](/img/smilies/surprised.gif)
jorå
Säker på det? :0
Vem vet!