cannabis:
Vem är du Bruce Lee, jackie chan, Jet Li, Steven Seagal ?
De funkar inte så du vet.
Kommer nog aldrig till den situationen då jag vill döda en man.
Eller ge honom skador för livet. Så jag klarar mig nog med mina knogar, och jag använder dom inte allt för ofta om man säger så. Och det är jag glad över.
DPope:
så vet jag att jag inte skulle kunna klå honom 😛
Tack de värmde
god bless you!
poWss:
Kommer nog aldrig till den situationen då jag vill döda en man.
Eller ge honom skador för livet. Så jag klarar mig nog med mina knogar, och jag använder dom inte allt för ofta om man säger så. Och det är jag glad över.
Nej men ibland kan man hamna i situationer när den andra inte slutar för någon av ligger medvetslös tyvärr.
Jag föredrar alltid att prata vett framför att slåss, Om de inte är som du säger med att de inte kommer spåra ur. Har vart med om att när man vill skaka hand om fred så blir man spottad i näven då är de klart man slår.
Nä, vi hade delat på en splirre ![[love]](/img/smilies/love.gif)
japp
cannabis:
Nej men ibland kan man hamna i situationer när den andra inte slutar för någon av ligger medvetslös tyvärr.
Just därför använder man inte vapen. För oftast slipper en ligga medveslös när man bara använder sig av knogar. Klart det händer att folk gör det. Men jag hade inte velat vara med om att man har knogjärn och slår ett slag för mycket..
cannabis:
Tack de värmde god bless you!
haha 😀 Bless mannen 🙂
poWss:
Knogjärn är fegt om inte den andra också använder sig av något slags vapen.
så du får hellre stryk än att använda dig av ett knogjärn? ![[tired]](/img/smilies/tired.gif)
När ska folk fatta att det fan inte finns någon jävla heder eller stolthet i slagsmål, fegast vinner och så är det. Kommer jag i underläge så är jag inte den som drar sig för att sparka på bollar eller slår på halsen.
japp
poWss:
För oftast slipper en ligga medveslös när man bara använder sig av knogar.
har du ens sett ett slagsmål? ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
japp
NUJÄVLARR:
så du får hellre stryk än att använda dig av ett knogjärn?
Japp det gör jag. Men det är klart om en kille på 2 meter och väger 120kg i muskler kommer mot en, då hade jag nog inte tvekat på att ta till mig vapen.
Men hade jag vart ute efter att spöa någon som jag vet jag kan ta.
Men är i ungefär samma storlek som mig, och inte har vapen.
Varför ska jag använda det? Då åker jag hellre på spö, än att vara kärringen som inte slåss utan järn..