*Suck* Så har det hänt igen. Flickan svek och svarar inte i mobilen. vi skulle ses och dricka och ha kul.
får väl ta och dricka min dricka alldeles själv i min ensamhet.![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
vad är din anledning till att du är ensam ikväll? tänkte att här kan vi småprata och supa för oss själva under fredagskvällen, vi ensamma fredagstyper.![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
ÄNDRAT 2007-04-11 20:01
Hedersgäster:
Léa![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
Spitfire![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
Borgen![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
Kuggbert![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
Brunskinn![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
BrownSkinn:
Mmm.. kexchocklad.. *dreglar som homer*
Vill du ha lite?
Var är linnea btw? ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
flickansvekmigikväll:
HAH. näämen hmm funderar och längtar till 00.35 (YOU know why!)hehehehehehehehehehe
Hahaha japp 😀 Fan hurru! Varu tvungen att påminna mig?? nu kommer jag sita o kolla på klockan var trettionde sekund![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Spitfire:
Vill du ha lite? Var är linnea btw?
Tihi..^^ aa tack
Hon är väl hemma antar jag![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
BrownSkinn:
Hahaha japp 😀 Fan hurru! Varu tvungen att påminna mig?? nu kommer jag sita o kolla på klockan var trettionde sekund
lawl. måste köpa fler boxar asså!
shit, jag kommer vara 20 när jag går ut gymnasiet![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
BrownSkinn:
Tihi..^^ aa tack
*ger smält kexchoklad till olivia* ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
BrownSkinn:
Hon är väl hemma antar jag
Okej ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
flickansvekmigikväll:
shit, jag kommer vara 20 när jag går ut gymnasiet
Jag kommer inte gå ut gimnasiet 🙂 (kommer starta lönnmördar firma när jag fyller 16 (skämtar))![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
flickansvekmigikväll:
lawl. måste köpa fler boxar asså!
shit, jag kommer vara 20 när jag går ut gymnasiet
Hahaha jaapp![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Vrför det.. brukar man inte va.. ee.. 18.. elr 19.. elller fan vet jag matte e inte min grejj..?![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Spitfire:
Jag kommer inte gå ut gimnasiet 🙂 (kommer starta lönnmördar firma när jag fyller 16 (skämtar))
*Fnissar*
Spitfire:
ag kommer inte gå ut gimnasiet 🙂 (kommer starta lönnmördar firma när jag fyller 16 (skämtar))
mm gör det. du kan mörda min svenskalärare!
vi tänkte ägga henne i 3an men horan ska pensionera sig![[tired]](/img/smilies/tired.gif)
![[tired]](/img/smilies/tired.gif)
BrownSkinn:
Hahaha jaapp
Vrför det.. brukar man inte va.. ee.. 18.. elr 19.. elller fan vet jag matte e inte min grejj..?
hehe. mm men jag tar ett friår och går om tvåan på NV. nu går jag SV.
men men. kan ju köpa ut från systemet by then![[badgrin]](/img/smilies/badgrin.gif)
flickansvekmigikväll:
mm gör det. du kan mörda min svenskalärare!
Jag ska ha minst 1800 för jobbet 'aight?
(det är riktigt billigt du vet xD)
flickansvekmigikväll:
vi tänkte ägga henne i 3an men horan ska pensionera sig
Facking shiet asså .. vilken tråk hora ![[tired]](/img/smilies/tired.gif)
BrownSkinn:
*Fnissar*
*blir generad* ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Spitfire:
Facking shiet asså .. vilken tråk hora
bästa var när hon tog ut mig OCH min ig-kompanjon och snackade med oss samtidigt istället för att som med alla andra prata individuellt och enskilt![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Spitfire:
Jag ska ha minst 1800 för jobbet 'aight?
(det är riktigt billigt du vet xD)
självfallet. dig kan jag behöva mer tjänster av
vad sägs om att döda min samhällslärarinna också![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
flickansvekmigikväll:
men men. kan ju köpa ut från systemet by then
Ja juste! friår.. lyx! Jag önskar jag kunde välja att göra så. Då skulle jag göra det direkt! Hahaha aa![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
Spitfire:
*blir generad*
Tssss..^^
flickansvekmigikväll:
men men. kan ju köpa ut från systemet by then
Ja juste! friår.. lyx! Jag önskar jag kunde välja att göra så. Då skulle jag göra det direkt! Hahaha aa![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
Spitfire:
*blir generad*
Tssss..^^
flickansvekmigikväll:
ig-kompanjon
fint ord 🙂
flickansvekmigikväll:
bästa var när hon tog ut mig OCH min ig-kompanjon och snackade med oss samtidigt istället för att som med alla andra prata individuellt och enskilt
Hahahahahahaha xD
En del är så smarta ..xD
BrownSkinn:
Ja juste! friår.. lyx! Jag önskar jag kunde välja att göra så. Då skulle jag göra det direkt! Hahaha aa
mm. men gör det efter du gått ut nian? önskar jag hade gjort det efter 1:an, men men!
Spitfire:
Hahahahahahaha xD
En del är så smarta ..xD
haha