Aviseringar
Rensa alla

Töjning

Ajse:

vem är

ja e fabbe

SvaraCitera
Ajse
 Ajse

Fabbe:

ja e fabbe

kul. ^^ detta är ingen kontakt annons så... 🙂 vad har det med tråden att göra?

SvaraCitera

Ajse:

så... 🙂 vad har det med tråden att göra?

du vet du vad ja kontakter dig senare ska ut o bowla vettu[smile] pm ?

SvaraCitera

orka alla som bara töjer till 8, tycker det ser rent förjävligt ut men jaja smaken är som baken. gogo 30mm istället.

SvaraCitera

Töjningar är ganska skabbiga så gör de inte.

SvaraCitera
Ämnesstartare

pårrarn:

gogo 30mm istället.

Hell yes. [y]

SvaraCitera
Ajse
 Ajse

pårrarn:

orka alla som bara töjer till 8, tycker det ser rent förjävligt ut men jaja smaken är som baken. gogo 30mm istället.

couldn't agree more [bigsmile][y]

SvaraCitera
Ämnesstartare

pårrarn:

jag tycker tvärt om. om man ändrar sig vill jag att det ska växa igen.

SvaraCitera
Ajse
 Ajse

shithappens_:

jag tycker tvärt om. om man ändrar sig vill jag att det ska växa igen.

man kan ju inte göra speciellt mkt här i livet om man ska gå och undra om man kommer att ändra sig sen, bara å tuta å köra[y]

allt under 20mm går ihop fint ska du se 🙂 har själv 14mm som jag en gång testade att låta gå ihop en gång. det är inga problem alls [bigsmile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ajse:

allt under 20mm går ihop fint ska du se

Skitsnack. Det där är väldigt väldigt individuellt. Jag har 20mm just nu och mina drar inte ihop sig alls mycket om jag tar ut dem en längre tid. En vän till mig töjde till 12mm och tog sedan ut, nu efter 1,5 år så är de på 5mm och drar inte ihop sig mer.

Töj aldrig mer än vad du kan tänka dig att leva med (eller ja, man kan ju sy ihop det också, med varierande resultat) för det finns inga garantier alls på att just ditt öra kommer växa ihop. Är du osäker så töj långsamt och känn efter hur det känns.

SvaraCitera
Ajse
 Ajse

Slaktmästaren:

Det där är väldigt väldigt individuellt.

låter som om just ni haft en jäkla otur då. men självklart ska man inte töja mer än man vill bara för att det kan gå att få tillbaka.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ajse:

man kan ju inte göra speciellt mkt här i livet om man ska gå och undra om man kommer att ändra sig sen, bara å tuta å köra

allt under 20mm går ihop fint ska du se 🙂 har själv 14mm som jag en gång testade att låta gå ihop en gång. det är inga problem alls

jo det är klart men jag tycker inte det är snyggt med mer än 8mm, inte på mig iaf 🙂

jo, men vet att jag kommer vilja ha vanliga örhängen när jag är vuxen och vill inte behöva sy ihop örat om de inte läker som det gör för vissa :p

SvaraCitera
Ajse
 Ajse

shithappens_:

jo det är klart men jag tycker inte det är snyggt med mer än 8mm, inte på mig iaf 🙂

förstår, även om jag inte håller med dig. [cute] the bigger the better [y]
(med viss måtta)

SvaraCitera

Jag har töjt upp och nermellan 0 och 25 i snart ett halvår för att få tjockare öronsnibb och det har fan växt ihop till ett vanligt hål varenda gång. Sluta oroa er när ni får ettjobb som ni tjänar 20 lax på har ni nog råd att läga 3 på sy ihop öronen om det är så illa.

SvaraCitera
Ämnesstartare

pårrarn:

Sluta oroa er när ni får ettjobb som ni tjänar 20 lax på har ni nog råd att läga 3 på sy ihop öronen om det är så illa.

de är inte bara det. jag tycker bara det ser skabbigt ut med mer än 10, iaf på mig.

SvaraCitera