Aviseringar
Rensa alla

Tjejer & Analsex

Ämnesstartare

Imoon:

Analsex behöver inte göra ont. Har jag hört.

Okej, now we're talking svar på min fråga [y]

Mollgan:

Och det finns ingen möjlighet att det kan vara skönt att bli stimulerad på ett ställe där det finns helt galet mycket nerver.

Där har du varför, igen. [tired]

Det finns inga nerver inne i tarmen.

SvaraCitera

Imoon:

Analsex behöver inte göra ont. Har jag upplevt.

SvaraCitera
Tyrael

Kouku:

Okej, now we're talking svar på min fråga [y]

Retarded girl is retarded.

SvaraCitera

Kouku:

Om du inte har anal sex är du en feministisk ragata. Ge din man vad han förjänar nu. Det är din skyldighet. Du kan välja på att vara han till lags eller vara en butch flata. [tired]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Retarded girl is retarded.

Men att döma hjärnskadade tycker du är helt okej [y]

SvaraCitera

farbror gugge:

tycker du inte att det är skönt att bajsa ibland när man är jättebajsnödig?[y] analsex är typ samma sak fast x10[cute]

ja kanske för killar eftersom de har en g-punkt i röven. Men det har som bekant inte tjejer...

SvaraCitera

cashimira:

ja kanske för killar eftersom de har en g-punkt i röven. Men det har som bekant inte tjejer...

buhu[sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Leeilaa:

det de är ju farligt för i helvete!

Och äckligt. [tard]

SvaraCitera
Ämnesstartare

I början var min flickvän emot det när man snackade om det och så.
Jag tjatade inte eftersom det inte är så viktigt för mig.
Vårt sex utvecklades mer och mer...Sen i stundens hetta så hände det, hon tyckte det var skönt.
Nu tar hon till och med initsiativ till det. Så ni som säger att tjejer inte kan njuta av det vet inte vad ni talar om.

SvaraCitera
Ämnesstartare

mig veterligen - inte av egen erfarenhet, dock - ska dock ett finger i baken förhöja smaken på "vanligt" sex, eftersom det skapar någon form av tryck mot slidväggen. kind of, typ.

och så är det väl så att allt som upplevs skönt/sexigt inte har en fysisk förklaring? åtminstone mycket av det sex jag har haft har visuella inslag som i sig inte innebär någon fysisk njutning egentligen, utan att det snarare handlar om vad man uppfattar som hett.

SvaraCitera

Det gör inte ont för mig iaf. [rolleyes]

SvaraCitera

GulOchFulRimmar:

Vara snäll emot pojkvännen 🙂

Macktorsken:

För att dom tycker det är skönt och att alla är inte som dig.

SvaraCitera

Tror ditt problem ligger i att du är besatt över tanken på att man måste få orgasm när man har det skönt. Man behöver inte ha orgasm för att det ska vara skönt.

Analt är väl ok för de som vill prova.

SvaraCitera

Kouku:

Inte speciellt långt in nej, men det finns sjukt mycket i öppningen. Dessutom trycker det emot andra områden, t.ex. ovan nämnda tryck mot slidväggen 🙂

SvaraCitera

likepink:

mig veterligen - inte av egen erfarenhet, dock - ska dock ett finger i baken förhöja smaken på "vanligt" sex, eftersom det skapar någon form av tryck mot slidväggen. kind of, typ.

Sugen på att testa?:P

SvaraCitera