Aviseringar
Rensa alla

The Bullshit Lounge

Ämnesstartare

kook:
Min syster är drogmissbrukare. Hur hanterar man det?

Det där är inte bullshit. Gör en tråd.

SvaraCitera
Ämnesstartare

antar att man försöker få reda på hur illa det är, hur frekvent och vad det är. är det en tröst? försök visa att du finns till om hon vill prata. det är nog viktigt att hålla sig ifrån att moralpredika för då drar hon sig nog mest undan och känner sig ensam. 

egentligen vet jag inget om sådant men det är vad jag tänker spontant i alla fall. försök att inte lägga nån skuld på dig själv, det har nog inte funnits något du har kunnat göra för att förhindra händelseförloppet. 

SvaraCitera
kook
 kook

Fick veta igår. Var faktiskt oerhört öppen och icke skuldbeläggande. Nu måste hon få hjälp/nu måste jag fixa hjälp åt henne. Men vart fan får man tag på det?

SvaraCitera
Ämnesstartare

vet tyvärr inte, det får nog bli att googla runt om rehabiliteringshem och så? kanske att psykiatrin har något men det är nog smidigare att hitta något privat, speciellt nu när alla har semesterledigt och det är akut. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

obs det behövde inget "faktiskt" på att du hanterade det väl, hade inte kunnat tänka mig något annat. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

nu är man sådär hutlöst uttråkad igen

SvaraCitera
Ämnesstartare

"nu ska jag vara ledsen i 10 minuter men sen måste jag faktiskt gå ut" rip

SvaraCitera
Ämnesstartare

funkar det tankesättet?

SvaraCitera
Ämnesstartare

det måste funka. : s

SvaraCitera
Ämnesstartare

håller tummarna då. ledsen över något specifikt eller mer en dålig dag? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej kära dagbok, det är inte lätt med folk som har dåliga blodkärl. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen så äre inte heller lätt med folk som är rädda för sprutor och gråter Förvirrad

SvaraCitera
time
 time

Blev utkickad en fjärde och sista gång från aktiviteterna idag pga såg helt enkelt för hängig ut. De hade nog rätt, har väldigt ont i magen. Måste vara penicillinet pga det krampar aldrig såhär annars. Ska ligga ner och titta på skräpfilm tills jag är sovtrött. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

surt att bli sjuk hemifrån. hoppas du har hittat passande skräpfilmer och så. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

vill se time bli utkickad

får tyvärr överdriven bild av de hela där hon bli utskälld fö att hon ens vågar komma i närheten som sjukli o så bli hårt utslängd 🙁 🙁 🙁 men lilla time 🙁 🙁

SvaraCitera