Ja, mycket segt.
det är en hälsosam inställning
Jag föreslog nyss på elevråd att alla som är yngre än oss ska bli tvungna att ha på sig en sele så att vi ska kunna lyfta ut dem när de tar våra klassrum och annat.
Tyckte att det var en bra idé.
spoken like a true feminist
haha hur gammal elev orkar du lyfta tror du? 😀
Borde verkligen träna :/
gör!
Vänta bara till gymnasiet rotorblad, då är det du som får bära sele!
Var tvungen att åka hem pga smärtor idag, väldigt okul
nu ligger jag och häller i mig huskurer och stalkar nya bekantskapers instagramkonton (och noterar med lätt panik att vi har gemensamma vänner från tiden då jag var blåögd nog att vara tillsammans med en AIKare) samt tar mig en snus
Ska nog koka kaffe och läsa på balkongen och hoppas detta går över till kvällen pga pappa spelar live i Stockholm så det blir någon slags utgång
Blåögd är kul pga det är ju både ett anspel på naivitet såväl som gnagarens rasbiologiska värderingar och till på köpet blåtiror HÖHÖHÖ, var är min humormedalj?
Asså Ellen Bergström, jag dör. 
Mycket kul, time! = )
Spelade fotboll på idrotten. Tyckte att person larvade sig och sprang mycket nära i tron att jag inte skulle ta bollen. Så jag puttade till honom lite. Nu är mitt knä aningen blått mvh.
Men han ramlade, så det var mycket värt det.
😀
idag försökte jag boka tid till vårdcentralen för remiss till psyk samt få recept till p-piller. de hade inga tider så nu kmr jag dö + bli gravid 🙂 🙂 :)min bästa pojkvän håller dessutom på att skaffa tjej och jag känner mest NEJ och STOPP vill fortsätta ha någon som kan bjuda mig på champagne på fancy takterasser.