Som förra, fast 2.0 (och det är rätt tillåtet att länka lite allt möjligt.. men helst skräp)
Magnifikt skräp
ÄNDRAT 2011-05-12 23:31
ÄNDRAT 2011-05-12 23:31
Öhm
Mycket bra musik är tydligen också tillåtet
Kör hårt amigos!
ny sida repost
GRYM rytmkänsla
lr vänta handlar tråden om musik fortf.?
Brk g:
endorfinrusch trots mindre smärta eller?
ja. nu vet jag inte, för jag har aldrig skurit mig, men jag kan föreställa mig att själva handlingen ger en viss kick (dumma ord). likaså efteråt, då det är en rätt behaglig smärta (vilket jag vet av alla gånger jag har råkat skära mig på diverse saker).
dzjugasjvili:
ja. nu vet jag inte, för jag har aldrig skurit mig, men jag kan föreställa mig att själva handlingen ger en viss kick (dumma ord). likaså efteråt, då det är en rätt behaglig smärta (vilket jag vet av alla gånger jag har råkat skära mig på diverse saker).
ja
dzjugasjvili:
hur ska jag veta det!
men ni kanske pratat om det!
dzjugasjvili:
stor skillnad på saxar och rakblad. jag råkade skära upp min tumme med en skalpell fem gånger om och märke det inte på någon smärta, utan på att allt helt plötsligt var blodigt. då var det ändå en gammal och aningen trubbig skalpell.
hmm okejdå. sågade du med skalpellen eller hur lyckades du med det?
jag vill testa. har bara testat sax och vass sten och morakniv.(låter som att jag har självskadebeteende. menar ej så)
dzjugasjvili:
hon är en av världens bästa.......
brukar, när hon skriver i forumet, sitta och gotta mig i det hon sagt för att det är fint/underbart weird.
dzjugasjvili:
då hade jag nästan rätt i alla fall! fett. jag var lite osäker på det där med bra saker och så.
Fem av fem toasters till dig
Vill lägga till vatten också.
Vatten är bra på alla sätt.
Att förtära
Att kasta småsten i och lyssna på ploppen och plumsen och plasken
Att kasta macka på
Att följa dess olika rörelsemönster
Att vara i och glömma bort resten av världen
Krasch. talesman för vatten (om än en oinspirerande sådan)
Brk g:
varför använder man rakblad när man skadar sig själv då
dzjugasjvili:
+
lätt att gömma rakblad, går att få tag på utan misstankar riktade mot sig, har blivit lite av en "grej", lättare att kontrollera sårets djup och bredd än med en kniv/sax.
och
många som skadar sig själva använder "bara" rakblad/skalpell för att öppna upp huden. Sedan köttar de i såret med diverse bestick osv.
krasch:
många som skadar sig själva använder "bara" rakblad/skalpell för att öppna upp huden. Sedan köttar de i såret med diverse bestick osv.
aha ok
ne urs
jo
jag har sett dockementär
ja fast usch hu
det var flicker och pojkar där
de skärde sej och tog sen en gaffel o tryckte ner piggarna i såret o vred om
en annan gång såg jag en bild på en tjej som skalat bort huden som en ring runt sitt ben.
det var lite äkligt.
krasch:
men ni kanske pratat om det!
hm, det kanske vi har. i så fall minns jag inte.
krasch:
sågade du med skalpellen eller hur lyckades du med det?
det var pekfingret, kom jag på. och det syns fortfarande, ser jag nu.
jag skar ut bitar av balsaträ och tryckte till kniven ute på bladet istället för på handtaget. bladet är enkeleggat, men den andra sidan var ändå tillräckligt tunn för att skära i kött.
krasch:
låter som att jag har självskadebeteende.
nädå. det är ju vanlig nyfikenhet. jag rev in hammaren och skäran på ovansidan av min hand med en syl. när det läkt gjorde jag det en gång till med en vässad blyertspenna. (
) nu är den punkten extra känslig.
krasch:
Att vara i och glömma bort resten av världen
det är det bästa med vatten!
krasch:
det var flicker och pojkar där
de skärde sej och tog sen en gaffel o tryckte ner piggarna i såret o vred om
en annan gång såg jag en bild på en tjej som skalat bort huden som en ring runt sitt ben.
det var lite äkligt.
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
FAN SOVER NI INTE FÖR?!?!?!??!??!
för att det finns så mkt bra countrymusik
sj?
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)