Ja, shomme whatcho got.
'ts all 'bout teasing.
Posta bilder där ni visar lite men långt ifrån allt. Låt dom tro att dom kan få er och gå aldrig vägen ut...
Do it da waffle style ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
PAINKILLERS:
vadå ?
Han var visst seriös, han vill visst se dig lättklädd och han skulle inte ha något emot att se dig naken (om du är snygg vill säga) ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
KamikazeTomten:
an var visst seriös, han vill visst se dig lättklädd och han skulle inte ha något emot att se dig naken (om du är snygg vill säga)
Liksom de flesta heterokillar har jag inget emot halvnakna tjejer. Men jag var inte seriös om "omg kan jag få din msn så kan du skicka till mig?". Till skillnad från dig herr P22
Pickabooeh:
Man ska inte äta mer mat än vad man med våld kan tvinga i sig
ur back![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
NavidModiri:
ur back
Vem är duuuw? Reeplay? ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Pickabooeh:
Vem är duuuw? Reeplay?
jaooow ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
NavidModiri:
jaooow
Aw, jag har saknat dig lite ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
Pickabooeh:
Aw, jag har saknat dig lite
I knew it, jag har saknat dig med
jag var i sundsvall förra veckan ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
NavidModiri:
I knew it, jag har saknat dig med
jag var i sundsvall förra veckan
Woho! Nicenice. Det var ovanligt många skrik utanför förra helgen ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
Pickabooeh:
Liksom de flesta heterokillar har jag inget emot halvnakna tjejer
Precis ![]()
Pickabooeh:
Men jag var inte seriös om "omg kan jag få din msn så kan du skicka till mig?". Till skillnad från dig herr P22
Har jag inte gjort (vad jag kommer ihåg iaf, mitt minne är så dåligt ><) ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
Pickabooeh:
Woho! Nicenice. Det var ovanligt många skrik utanför förra helgen
eeeh jag trodde du inte skulle märka ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
KamikazeTomten:
Precis
Men jag skulle fortfarande inte vara så ointilligent skadad att jag skulle fråga någon jag aldrig pratat med ^^
NavidModiri:
eeeh jag trodde du inte skulle märka
HAHA, jag lovar att det var ni :'D jätteljusa skrik från gatan ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
Pickabooeh:
Men jag skulle fortfarande inte vara så ointilligent skadad att jag skulle fråga någon jag aldrig pratat med ^^
Varför inte? Finns massor som gör det ![[surprised]](/img/smilies/surprised.gif)
Pickabooeh:
jätteljusa skrik från gatan
Överraskningssex?
x666
PAINKILLERS:
*fnissar tillbaka likt en hormorstinn 12 åring* like the pic, försöker bara förtränga siffran till höger om ditt användarnamn
Förträng på, de flesta som ser mig tror dock att jag är äldre ![[party]](/img/smilies/party.gif)
![[cheers]](/img/smilies/cheers.gif)