Motborgare:
Hoppas det, svin som honom ska inte känna sig säkra. 🙂
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Motborgare:
Som sagt, avhoppare från förvirrade högerpartier.
fast hur många avhoppare från högerblocket finns inom socialdemokraterna? nuvarande socialdemokraterna är ju ett uppenbart högerparti, till skillnad från 30 år sen eller så, då de (relativt sett) ändå tillhörde vänstern. jag tror knappast att förändringen beror på infiltrering från moderaternas håll.
Motborgare:
Fast riksmedel baseras ju på att folk i allmänhet matas dagligen av en liten högerminoritets åsikter via media, reklam, skola, etc.
det är väl fullständigt ovidkommande? jag bryr mig primärt om vad folk tycker, varför de tycker så är bara relevant om man vill ändra på saken. inte om man har för avsikt att föra statistik.
Buddah:
Men hoppas ändå att partiet kommer in i riksdagen så att problemen uppmärksammas, krävs för att de sittande politikerna skall förstå att frågorna är viktiga.
![]()
mörknäs:
fast hur många avhoppare från högerblocket finns inom socialdemokraterna? nuvarande socialdemokraterna är ju ett uppenbart högerparti, till skillnad från 30 år sen eller så, då de (relativt sett) ändå tillhörde vänstern. jag tror knappast att förändringen beror på infiltrering från moderaternas håll.
Va?
mörknäs:
det är väl fullständigt ovidkommande? jag bryr mig primärt om vad folk tycker, varför de tycker så är bara relevant om man vill ändra på saken. inte om man har för avsikt att föra statistik.
Inte fullständigt ovidkommande, det bör ju åtminstone tas med i beräkningen.
Tycker dock inte det är genomsnittsåsikten som avgör vad som är extremt. I mina ögon är det väldigt extremt att förespråka ett system där en minoritet skor sig på andras arbete, oavsett om man är i majoritet eller minoritet.
Säger ju väldigt mycket...
Motborgare:
Inte fullständigt ovidkommande, det bör ju åtminstone tas med i beräkningen.
i många sammanhang, ja. inte i detta. åsikter existerar aldrig i ett vakuum.
Motborgare:
Tycker dock inte det är genomsnittsåsikten som avgör vad som är extremt. I mina ögon är det väldigt extremt att förespråka ett system där en minoritet skor sig på andras arbete, oavsett om man är i majoritet eller minoritet.
men inte i medelsvenskens, i och med att detta system varit rådande sedan urminnes tider. om det sedan är rätt eller inte är väl en annan sak.
Vad kämpar ni för ni kommer aldrig lyckas med nåt kan ni inte fatta!!! Dra åt helvete med Höger tomtar och överklassen!!
det som är positivt med sverigedemokraterna är att dom är emot halalslakt, men annars gillar jag dom ickettt
Buddah:
Men hoppas ändå att partiet kommer in i riksdagen så att problemen uppmärksammas, krävs för att de sittande politikerna skall förstå att frågorna är viktiga.
![]()
looptroop:
Vad kämpar ni för ni kommer aldrig lyckas med nåt kan ni inte fatta!!! Dra åt helvete med Höger tomtar och överklassen!!
![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
looptroop:
Höger tomtar
![[love]](/img/smilies/love.gif)
Motborgare:
I mina ögon är det väldigt extremt att förespråka ett system där en minoritet skor sig på andras arbete
Oh the irony
kebabkurt:
5,6% av Sveriges befolkning är numera sinnesförvirrade, ett större antal än någonsin tidigare.
![[cheers]](/img/smilies/cheers.gif)
Tråden låst på grund av inaktivitet