God Konsument:
Haha, var nog iofs priset som var det största problemet.
Finns det inga sjysta second hand i Sverige då?
Diabolus:
Finns det inga sjysta second hand i Sverige då?
Mjo sant, det finns ju faktiskt.
Kanske kollar, men känns inte så jättevärt ändå.
God Konsument:
Tror nog det är ganska liten risk att nån jag känner gifter sig, och om de gör det är det x-antal år in i framtiden så kan ta det då när jag faktiskt har råd.
hah ja inte vet jag. det är ju upp till dig, inte fan måste man ha kostym på studenten. Jag, som aldrig använde klänning, och definitivt inte en vit, köpte en asbillig, använde den på studenten och sen färgade jag den svart. så nu kan jag ha den om jag måste vara fin på det viset någon gång. ha
Jag körde med hela skiten, kostym n shit.![[zzz]](/img/smilies/zzz.gif)
passaro:
Jag körde med hela skiten, kostym n shit.
Kan tänka mig att du var en riktigt fetvurping. ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
God Konsument:
Kan tänka mig att du var en riktigt fetvurping.
them hoez all over me![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
passaro:
them hoez all over me
Har jag visat dig ockupationslåten btw? ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
God Konsument:
Har jag visat dig ockupationslåten btw?
Nej, vilken?
passaro:
Nej, vilken?
Haha, några ungar från Fäladen (Wannabeghetto område i Lund) har gjort en låt om ockupationerna. Den är asball. Kass text men skönt beat och refräng. ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
God Konsument:
Haha, några ungar från Fäladen (Wannabeghetto område i Lund) har gjort en låt om ockupationerna. Den är asball. Kass text men skönt beat och refräng.
Haha, vad sugig text.
passaro:
Haha, vad sugig text.
Vet, men låten är fet ändå. ![[love]](/img/smilies/love.gif)
God Konsument:
Vet, men låten är fet ändå.
Lite. ^^
God Konsument:
Det löjligaste jag hört var att 1700 skulle var billigt.
Köper man en kostym för 1700 kr har man köpt en billig. Tiger & liknande svenska märken ligger runt 4000 kr & uppåt
göteborg_:
Köper man en kostym för 1700 kr har man köpt en billig. Tiger & liknande svenska märken ligger runt 4000 kr & uppåt
Bryr mig väl inte om vad som är billigt för att vara en kostym. 1700 är inte billigt när man har 1000 i månaden där typ allt går till mat. ![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
God Konsument:
Bryr mig väl inte om vad som är billigt för att vara en kostym. 1700 är inte billigt när man har 1000 i månaden där typ allt går till mat
Äter du för 1000 kr/ månaden bara? Vad kan man äta för 1000 kr på en månad?
![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)