God Konsument:
För EN kväll?
Att hyra en oanvänd gick på 1200. Att köpa en gick på 3-4000.
Det är ganska värt det när man ser dom andra priserna...
God Konsument:
Börjar fan tro på den där judekonspirationen nu alltså...
Judar och semlor är roten till all ondska. ![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
ööörkarn:
Att hyra en oanvänd gick på 1200. Att köpa en gick på 3-4000.
Det är ganska värt det när man ser dom andra priserna...
Blir väl inte billigare för att andra saker är dyrare?
Jag har inte råd med mer för det.
ööörkarn:
Judar och semlor är roten till all ondska.
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
God Konsument:
Blir väl inte billigare för att andra saker är dyrare?
Jag har inte råd med mer för det.
Låna din pappas kostym då.
ööörkarn:
Låna din pappas kostym då.
Inte snackat med människan sen i slutet av åttan, tror han blir lite förvirrad om jag ringer och ber att få låna hans kostym. ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
God Konsument:
Inte snackat med människan sen i slutet av åttan, tror han blir lite förvirrad om jag ringer och ber att få låna hans kostym.
Du har säkert en bror också.
ööörkarn:
Du har säkert en bror också.
Nej. ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
En mamma och en syster.
God Konsument:
Nej.
En mamma och en syster.
Bara att hyra. ![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
ööörkarn:
Bara att hyra.
Eller att skita i det och vara värsta alternativ yao. ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
God Konsument:
Ja fyfan, alla som skiljer sig lite är bara ett gäng offer som vill sticka ut. Jag tycker inte om finkläder och tänker inte lägga mina matpengar på kläder jag bara kommer att ha på mig en gång. Idiot
Givetvis följer man vett & etikett. Och det innebär att man har kostym på studenten.
Vad är det som säger att du bara kommer använda det en gång? Eller du kanske bara sitter hemma i soffan & ser på tv konstant?
göteborg_:
Givetvis följer man vett & etikett. Och det innebär att man har kostym på studenten.
Jag har inte råd med någon kostym, och s.k. vett och etikett är bar borgartrams.
göteborg_:
Vad är det som säger att du bara kommer använda det en gång?
För att jag aldrig använder kostym?
göteborg_:
Eller du kanske bara sitter hemma i soffan & ser på tv konstant?
Måste man i din lilla värld ha kostym för att gå ut? ![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
God Konsument:
Jag har inte råd med någon kostym, och s.k. vett och etikett är bar borgartrams.
Det finns billiga kostymer på ex. HM från 1700 kr. Borgartrams? Det var det löjligaste jag har hört.
God Konsument:
Till vad? Jag har inte planerat att gå på nobelprismiddag eller något inom den närmaste tiden.
bröllop, begravning whatever
God Konsument:
Jag har inte lust att köpa och klä ut mig i fula "finkläder" på studenten, är det tillåtet?
Alltså att komma i sina vanliga kläder?
Du kan ju spexa till det och te x ha en vit kostym eller en färgglad kostym? Blir ju inte lika "fint" och originellt då.
göteborg_:
Det finns billiga kostymer på ex. HM från 1700 kr.
Alltså, jag köper min mat och allt själv för studiebidraget och det där är mer än ett bidrag. ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
göteborg_:
Borgartrams? Det var det löjligaste jag har hört.
Det löjligaste jag hört var att 1700 skulle var billigt.
Madildo:
bröllop, begravning whatever
Tror nog det är ganska liten risk att nån jag känner gifter sig, och om de gör det är det x-antal år in i framtiden så kan ta det då när jag faktiskt har råd.
Diabolus:
Du kan ju spexa till det och te x ha en vit kostym eller en färgglad kostym? Blir ju inte lika "fint" och originellt då.
Haha, var nog iofs priset som var det största problemet. ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)