God Konsument:
Eh, inte direkt så att jag kommer ihåg det som något bättre ifall jag hade haft kostym och hela paketet.
Sant ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
God Konsument:
Jag har inte lust att köpa och klä ut mig i fula "finkläder" på studenten, är det tillåtet? Alltså att komma i sina vanliga kläder?Borde ju vara tillåtet men har nog aldrig sett någon som inte haft det. Inte för att det spelar så stor roll men ändå?
Klä dig som du vill!
Jag blir så trött på hur man förväntas uppträda/bete sig på studenten. Jag har t.ex. ingen lust att umgås med min klass mer än på dagen
Alla kommer se mig som ett ufo, men det skiter jag i
(Har iofs struntat i vad de där idioterna tyckt i tre år)
Bell:
Klä dig som du vill!
Jag blir så trött på hur man förväntas uppträda/bete sig på studenten. Jag har t.ex. ingen lust att umgås med min klass mer än på dagenAlla kommer se mig som ett ufo, men det skiter jag i
Haha, jag har inte lust att umgås med min klass alls typ, har inget gemensamt med någon av dem. ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
God Konsument:
Haha, jag har inte lust att umgås med min klass alls typ, har inget gemensamt med någon av dem.
Jag är väl bra kompis med en hel del, men jag vill inte vara med när de super, vilket är en självklarhet den kvällen
Hatar deras falska kärleksförklaringar under de där timmarna. Så nejtack. Jag ska nog åka till Stockholm den kvällen.
Bell:
Jag är väl bra kompis med en hel del, men jag vill inte vara med när de super, vilket är en självklarhet den kvällen
Hatar deras falska kärleksförklaringar under de där timmarna. Så nejtack. Jag ska nog åka till Stockholm den kvällen.
Hehe, själv ska jag typ fika med familjen bara. ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
God Konsument:
Hehe, själv ska jag typ fika med familjen bara.
Ja, såklart. Jag ska ha vanlig mottagning hemma för släkt och vänner..men sen vet jag inte. Hittar på nåt med nån annan eller åker till Stockholm, ska ändå åka dit morgonen efter annars ![]()
Jag ska ha en vit T-shirt med trycket "Studentmössa". Det är allt. Möjligtvis en keps också.
Så länge du inte klär dig oanständigt så är det väl ingen fråga om saken. Att klä upp sig är kul annars.
God Konsument:
Usch nej, ofta jag vågar gå hem till en commie.
![[zzz]](/img/smilies/zzz.gif)
God Konsument:
Men måste ju dit och få betyg och sånt, eller det får man kanske inte där?
Om du skippar det kan du få betygen hemskickade.
God Konsument:
Alltså att komma i sina vanliga kläder?
Klart som fan. De kan ju inte tvinga nån köpa finkläder.
ta farsans
om du är snubbe lär du väl ha användning av de kläderna såsmåningom ändå!
din släkt kommer bli sur för det kommer inte synas på bilderna vem som tog studenten!
Bell:
Ja, såklart. Jag ska ha vanlig mottagning hemma för släkt och vänner..men sen vet jag inte. Hittar på nåt med nån annan eller åker till Stockholm, ska ändå åka dit morgonen efter annars
Okej, nice!
Sagitta:
Så länge du inte klär dig oanständigt så är det väl ingen fråga om saken. Att klä upp sig är kul annars.
Inte om det kostar matpengar. ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
nellnellnell:
Om du skippar det kan du få betygen hemskickade.
Åfan, tänkte inte på det! Kanske gör så istället.
Libertad:
Klart som fan. De kan ju inte tvinga nån köpa finkläder.
Man vet aldrig.
Min farmor och farfar kommer dock att gråta blod om jag inte har finkläder och studentmössa, det är ju trots allt TRADITION!!!
döög:
ta farsans
Har ingen.
Madildo:
om du är snubbe lär du väl ha användning av de kläderna såsmåningom ändå!
Till vad?
Jag har inte planerat att gå på nobelprismiddag eller något inom den närmaste tiden.
Maskrus:
din släkt kommer bli sur för det kommer inte synas på bilderna vem som tog studenten!
Va? ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
![[censur]](/img/smilies/censur.gif)