mediakatt:
Jag är nästan tårögd nu. Mindre bröst och minskad risk för cancer. Jag älskar kaffe.
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Ja det låter inte illa det där.
Daimchoklad:
Jag är gud
Det tror jag först när jag ser det! ![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
I love Cheesypoofs:
Det tror jag först när jag ser det!
Ska uppenbara mig för dig någon gång i form av en hula-hula-kvinna ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
mediakatt:
Min slutsats är att du har sett barn.
Oj sorry, jag var inte tydlig. Jag har sett väldigt många korta tjejer 15-20 som inte har stora bröst.
soetnows:
Jag är inte fullt nöjd med mina bröst, jag ska fylla 18 och har C70? finns det nånting man kan göra för att få större , utan bröstoperation?
Det finns väl metoderna som folk innan har skrivit i tråden. Dock är nog det bästa att försöka acceptera hur du ser ut. Jag menar, kom igen, du har inte små bröst. Dessutom finns det ingenting som säger att större bröst = bättre, alla gånger 🙂 Försök vara nöjd med din kropp, det är den enda du har!
soetnows:
Jag är inte fullt nöjd med mina bröst, jag ska fylla 18 och har C70? finns det nånting man kan göra för att få större , utan bröstoperation?
70C är inte litet. Jag tycker du ska vara nöjd över dina bröst. Det spelar ingen roll hur de ser ut. Det är insidan som räknas.
men fuck you, hur fan kan en som har C-kupa gnälla på att hon vill ha större bröst. speciellt eftersom du väger 50 kilo (!!!) och är 1.69 så betyder det att du är smal och då lär dom se rätt stora ut.
koriander:
Oj sorry, jag var inte tydlig. Jag har sett väldigt många korta tjejer 15-20 som inte har stora bröst.
Det är okej, jag var inte allt för seriös heller. Men nja, det är väl mer så att bröst ser större ut på kortare människor, i och med proportioner och så.
Daimchoklad:
Ska uppenbara mig för dig någon gång i form av en hula-hula-kvinna
Sweet! ![[party]](/img/smilies/party.gif)
soetnows:
NEJ ![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
dörrhandtaget:
får man ingen bild
hahah nä sorry 😉
Nick15:
Korta tjejer får större bröst
Tillfälligt. Korta tjejer har inte överlag större bröst, men utvecklas snabbare än långa och får därför i början större bröst än dessa.
testa köp bröstkappslar 🙂 ha ha de sägs ska funka xD
Violine:
Du har en perfekt storlek, stora bröst is a bitch.
INDEED
soetnows:
1.69
50
17
Du måste vara världens finast ju