jag kommer inte 
Fick reda på jobbet idag att det beodras övertid på jobbet på lördag..........
Men har en plan, jobba 06-12 ist för hela passet (06-18) så hinner jag kanske med tåget 13:20 (har 30min hem och sedan 30min in igen pga. förlorade mitt klädskåp på jobbet) om jag har tur :pppPp har ju fan köpt tickets liksom.
Kan gå.
Grovan:
Fick reda på jobbet idag att det beodras övertid på jobbet på lördag..........Men har en plan, jobba 06-12 ist för hela passet (06-18) så hinner jag kanske med tåget 13:20 (har 30min hem och sedan 30min in igen pga. förlorade mitt klädskåp på jobbet) om jag har tur :pppPp har ju fan köpt tickets liksom.
Kan gå.
Jag håller tummarna!!!!! Köör på dt, försöööök *handlar surströmming imån*
Grovan:
Fick reda på jobbet idag att det beodras övertid på jobbet på lördag..........Men har en plan, jobba 06-12 ist för hela passet (06-18) så hinner jag kanske med tåget 13:20 (har 30min hem och sedan 30min in igen pga. förlorade mitt klädskåp på jobbet) om jag har tur :pppPp har ju fan köpt tickets liksom.
Kan gå.
LYSANDE SICKAN
Grovan:
Kan gå.
jaa, jobba på det! Älskar alla som anstränger sig så hårt för detta, haha 
Tanto kan du va själv.
Är skitseg o febrig :(( men kmr ändå men så ni vet
kakakaka:
Är skitseg o febrig :(( men kmr ändå men så ni vet
Fint, vi kan sitta och vara sjuka tillsammans 
Vafan är det med alla som blir sjuka helt plötsligt? Skärp er, vi är vikingar!
Kommer ihåg när jag gick m feber till umträff.. det slutade väl. Trots att jag skrämde bort en och annan som trodde jag lät så hes permanent 😛
Lounge:
Kommer ihåg när jag gick m feber till umträff.. det slutade väl. Trots att jag skrämde bort en och annan som trodde jag lät så hes permanent 😛
det var första gången vi träffades 
Bästa låtheeen
hahahah fyfan vad pin