Skriv i pm för snap, 01a från sthlm
Fins i min profil 😉
Skriv till mig sejlamijilovic om ni är kåta
Heter bilndhenriko på snap
steaxe_03 adda bara om du bor i Stockholmsområdet
simpaann99
Alltid gött med nya personer på snap.
Det är en skrämmande brist på nakenhet på snapchat med tanke på plattformens möjligheter.
Ni borde börja vara mer nakna så att jag slipper bli addad av massa p12or härifrån som inbillar sig att jag är tjej och är på jakt efter det, det börjar bli jobbigt.
Inte Jung:
Det är en skrämmande brist på nakenhet på snapchat med tanke på plattformens möjligheter.
Ni borde börja vara mer nakna så att jag slipper bli addad av massa p12or härifrån som inbillar sig att jag är tjej och är på jakt efter det, det börjar bli jobbigt.
Awww! Skulle du bli du glad om du får lite nakna män på teckningar? Boyslove varning.
Inte Jung:
Vaaaaaaaa är du ingen tjej?!
SkeletonGirl: Awww! Skulle du bli du glad om du får lite nakna män på teckningar? Boyslove varning.
Nej det skulle nog inte glädja mig
@adamthemeatball
Snälla mobba mig inte för mitt namn xd
Maymay:
@adamthemeatballSnälla mobba mig inte för mitt namn xd
Var annorlunda men inte på det dåliga sättet. Trött på mackanboi och mcbacon osv
SkeletonGirl:
Var annorlunda men inte på det dåliga sättet. Trött på mackanboi och mcbacon osv
Lol, tack antar jag.