Aviseringar
Rensa alla

snapchat

Ajs
 Ajs

Skriv i pm för snap, 01a från sthlm

SvaraCitera
Lillen

Fins i min profil 😉

SvaraCitera

Skriv till mig sejlamijilovic om ni är kåta 

SvaraCitera

Heter bilndhenriko på snap

SvaraCitera

steaxe_03 adda bara om du bor i Stockholmsområdet

SvaraCitera

simpaann99
Alltid gött med nya personer på snap.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är en skrämmande brist på nakenhet på snapchat med tanke på plattformens möjligheter.
Ni borde börja vara mer nakna så att jag slipper bli addad av massa p12or härifrån som inbillar sig att jag är tjej och är på jakt efter det, det börjar bli jobbigt.

SvaraCitera

Inte Jung:
Det är en skrämmande brist på nakenhet på snapchat med tanke på plattformens möjligheter.
Ni borde börja vara mer nakna så att jag slipper bli addad av massa p12or härifrån som inbillar sig att jag är tjej och är på jakt efter det, det börjar bli jobbigt.

Awww! Skulle du bli du glad om du får lite nakna män på teckningar? Boyslove varning. 

SvaraCitera
sies
 sies

Inte Jung:

Vaaaaaaaa är du ingen tjej?!
200.gif

SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl: Awww! Skulle du bli du glad om du får lite nakna män på teckningar? Boyslove varning.

Nej det skulle nog inte glädja mig

SvaraCitera

Inte Jung:

Men katter som ser ut som Jung? Söt

SvaraCitera

Inte Jung:

Ett porträtt på dig som katt? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

@adamthemeatball

Snälla mobba mig inte för mitt namn xd

SvaraCitera

Maymay:
@adamthemeatball

Snälla mobba mig inte för mitt namn xd

Var annorlunda men inte på det dåliga sättet. Trött på mackanboi och mcbacon osv 

SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Var annorlunda men inte på det dåliga sättet. Trött på mackanboi och mcbacon osv 

Lol, tack antar jag.

SvaraCitera