SkeletonGirl:
Ojoj, tyvärr tror jag att mitt äventyr kommer sluta alldeles för fort. Då jag blev ignorerad av mina vänner och taggad på Facebook för att vara en av de jobbigaste vännerna man kan ha... på Snapchat. Men strunt i gamla tider, nu är det nya!
tror ej att oliver skulle få för sig å göra sådana dumheter 
Cobrak:
låter som en tilltalande plan : - D
Let's do it. Jag slår vad om att du inte vet hurdan expert jag är på att skrämma andra i badrummet. Som jag lärt av andra. Och som de har glömt att de har lärt mig.
Cobrak:
kan garantera er alla att ni kommer få vara med på ett spännande äventyr om ni följer Oli
SkeletonGirl:
Let's do it. Jag slår vad om att du inte vet hurdan expert jag är på att skrämma andra i badrummet. Som jag lärt av andra. Och som de har glömt att de har lärt mig.
Åtminstone en av er har nyligen fått tillsägelse för OT i trådar. Just nu har vi väldigt dåligt tålamod med folk som orsakar att vi måste rensa och städa i onödan. Nästa överträdelse kommer helt sonika resultera i en låsning från forumet. Chatta i PM, i trådar designerade för chatt eller inte alls.
time:
Åtminstone en av er har nyligen fått tillsägelse för OT i trådar. Just nu har vi väldigt dåligt tålamod med folk som orsakar att vi måste rensa och städa i onödan. Nästa överträdelse kommer helt sonika resultera i en låsning från forumet. Chatta i PM, i trådar designerade för chatt eller inte alls.
ber om ursäkt för mitt agerande! från och med detta inlägg ska jag inte gå off-topic.
Adda: bikillesthlm
FordTheFox
Adda Jamiliabideklin
Heej, är det konstigt att lägga till folk fast man inte var den som skapa tråden?
Vismy1:
Heej, är det konstigt att lägga till folk fast man inte var den som skapa tråden?
om folk skriver ut något offentligt så är det tillgängligt för alla
Inte Jung:
om folk skriver ut något offentligt så är det tillgängligt för alla
Okej, tack för svaret
Avregistrerad:
har ni?? jag har. ge mig era användarnamn så ska jag snappa nåt fint till erfinns säkert en sån här tråd men jaja
Linn.christofi bäst att du snapar nu 😉
Avregistrerad:
har ni?? jag har. ge mig era användarnamn så ska jag snappa nåt fint till erfinns säkert en sån här tråd men jaja
Japp anonymtjej5 snap bara för er adda 😉
Adda sejlamijailovic nu är det bara att skicka o hålla ditt löfte haha ;))),inser nu att tre st i rad skrivit 😉