Absolut
Avstå från att äta/dricka ett helt dygn?
Ja, gör nästan det redan
bara ha smaken av kaviar i din mun i en vecka
Nej
Tvinga Cobrak att mata okända personers hundar med köttbullar??
Ja varför inte
Lyssna på UB-40's version av Red Red Wine non-stop i 24 timmar?
Haha jaaa, bakgrundsljudet lät nästan som ljudet i Frogger.
Tänkte också på Bob Marley. Men jag hade hellre lyssnat på musiken till Frogger.
Äta tre dammsugare varje dag några månader?
Om hon menar att äta en dammsugare maskin så nej eftersom det aldrig skulle fungera.
gå naken på stan utan att skämmas?
Nej
Leva som hemlös i 2 veckor?
Definierar hemlös som avsaknad av tillträde till bostad:
Om jag får välja var och när: Typ ja.
Om det måste vara i Sverige i Januari: Nej.
Låtsas att du är blind i en vecka? Folk är ganska respektfulla när du åket kollektivt och så. Lite svårt att hålla masken ibland.
Absolut! skulle va skit kul ju! så kan ja beete mig som typ värsta jävla daredevil och ba ha solglasögon konstant
gjorde så när ja va liten en gång en hel dag på tomtits och fick gå före i kön 
Hångla med en tiggare?
Bara om han är dödssnygg, typ hårdrockare emo med hål i kläderna. Gärna en het röst som yamapi har. Och inte nån gubbe som tycker min lugg ser ut som en gloria.. sen måste han duscha.
Jag kan ta honom till ett bad, det borde gå och blir han säkert glad för eftersom det är varmt och gott där. Min crush har ändrat stil samtidigt som han passar i det mesta, men ett tag tyckte jag han såg ut som en luffare
Köpa alla kakor på ett konditori för en tusenlapp och ge det till nån i personalen?
Varför inte, går ju ändå plus minus noll. Och det hade säkert blivit en jäkligt rolig situation när man den anställde står där bakom disken med en kasse full med bakverk.
Enbart äta fryspizzor i två veckor?
Nej.
Fråga din mamma om hennes sexliv?
Nej
Kissa på din grannes dörr?
varför inte.
ha sex med martin timell?
nej
gå på krossat glas