röding
Kanelbulle och leverpastejmacka, surdegspizza med mozzarella.
Potatisgratäng, ryggbiff, rödvinssås o en proteinshake
Käkade lite vildris som jag blandat med ruccola, körsbärstomater, äpple och gurka. Hade gryta till det. Var rätt smaskens.
Trodde jag åt coscos men det var risotto. Nu ÄLSKAR jag risotto och ska ha det varje dag med svamp!
kan inte fota på jobbet tyvärr som jag gjorde på det förra. Pestoooo!!!!! Fick ingen vinegrätt
Och igår åt jag bakad potatis med kyckling och CURRy som jag oxå kommer ta varje dag! Världens löjligaste sallad men tomaterna var goda trots den där kryddan på. Jag fick inget smör. -G
Attans vad mycket jag behöver gå med mätt mage. Det är inte kul. 

Crysilis:
Käkade lite vildris som jag blandat med ruccola, körsbärstomater, äpple och gurka. Hade gryta till det. Var rätt smaskens.
Jag gillar äpple sallad. Ser ut som gurksallad fast äpple. Mycket mildare än gurksalladen men det är nånting som är speciellt med smaken.
SkeletonGirl:
Jag gillar äpple sallad. Ser ut som gurksallad fast äpple. Mycket mildare än gurksalladen men det är nånting som är speciellt med smaken.
Vitkålstrimlor med olivolja, persilade och rödäpple i bitar är gott som sallad.
SkeletonGirl:
Trodde jag åt coscos men det var risotto. Nu ÄLSKAR jag risotto och ska ha det varje dag med svamp!![]()
kan inte fota på jobbet tyvärr som jag gjorde på det förra. Pestoooo!!!!! Fick ingen vinegrätt
Och igår åt jag bakad potatis med kyckling och CURRy som jag oxå kommer ta varje dag! Världens löjligaste sallad men tomaterna var goda trots den där kryddan på. Jag fick inget smör. -G
Attans vad mycket jag behöver gå med mätt mage. Det är inte kul.
Varför kan du inte fota?
Javisst svamp-risotto är mumma!
Varför är salladen löjlig?
Crysilis:
Varför kan du inte fota?
Javisst svamp-risotto är mumma!
Varför är salladen löjlig?
På första bilden. Äter inte något av de än tomaterna. Hade kunnat va dressing till. Lite mer roliga färger.
Jag har mobilen i skåpet gömd. Men alla andra använder mobilerna, jag vill inte ha den i byxfickan och finns ingen ficka på förklädena. Vi brukade lägga på lite rödlök oxå.

Jag vill ha prinsesstårta och semla med. Lite glasyr på som en mazarin hade inte vart helt fel. Bagaren gav mig extra mycket kräm men jag tror hon ljög för hon sa det samtidigt som jag bad om det. Antagligen säger hon det till nästa bullälskare med.
kebabrulle
Rostad macka med smör
Pizza

favorit fisken utan sås.