Ice:
^ Vart detta.
Yummit!
Minns knappt hur det är att äta ur tacobröd, minns bara att det rinner och de ger vika, kladdigt osv, är väl en ganska amatörmässig tacomumsare iofs men älskar båtbröden bättre ändå, typ precis som en glassbåt-ish, mycket mer användarvänligare för icke-professionella tacoavnjutare!
Blev sugen nu, men åt det tidigare i veckan, det går väl inte för sig att äta så tätt inpå? =/
havregrynsgröt
Crysilis:
Yummit!
Minns knappt hur det är att äta ur tacobröd, minns bara att det rinner och de ger vika, kladdigt osv, är väl en ganska amatörmässig tacomumsare iofs men älskar båtbröden bättre ändå, typ precis som en glassbåt-ish, mycket mer användarvänligare för icke-professionella tacoavnjutare!
Blev sugen nu, men åt det tidigare i veckan, det går väl inte för sig att äta så tätt inpå? =/
Går det visst! falukorv hela veckan.. crepes dag efter dag!
Hoppade över frukosten, bara druckit äppeljuice och ska göra pannkakor med glass, drottningsylt. Ikväll favoritfisken med ketchupsås 

Och en pizza till med lite för mycket oregano på.

Och en pizza med för mycket oregano på!
Crysilis:
Yummit!
Beror väl på vad man lägger i först om det rinner.
Det går att äta så tätt inpå, gör man det ofta då kanske tröttnar på att äta de. Minns en vecka då åt potatis varje dag, dock inte samma till varje dag. Efter det då tröttnade jag på potatis, tog lång tid tills vart sugen på potatis.
Har inte ätit på 3 dagar...
Åt en kyckling wrap curry men var ju ingen kyckling i och mest rödlök, sallad men curryn var perfekt. Jordgubbar och en Budapest. Jag vet man inte ska leka med maten men kunde inte låta bli. Finns det inga smörgåstårtor med grovt bröd?

jonte98:
Har inte ätit på 3 dagar...
Har hoppat över frukosten också, frukosten är viktigast. Ska inte hoppa över den mer. Hönökaka med marmelad!
Åt lasagne senast.
filmjölk lol
Tacos som jag hade fyllt med avokado och kycklingfilé i Vindaloo-sås. ![]()
Nyttiga tacos FTW.
Cheescake pepparkaka från julafton, vår frys hade råkat tina upp av sig själv så jag behövde inte värma dem i mikron 
Semla med vanilj