Micke123:
så skrev du att gymnasieskolor anstänger sig och
Jag skrev att gymnasieskolan jag går på anstränger sig. Det ser antagligen väldigt olika ut på grund av att olika skolor beställer mat från olika leverantörer. Dessutom råkar jag veta att det är skattebetalarna som betalar skolmaten. Varför tror du jag skrev gratis inom ctationstecken?
Micke123:
tänkte bara tillägga att skolmaten kostar 6kr per person. skulle en vuxen gå med på att äta lunch för 6kr??
De dubbla frågetecknen ger mig äckelrysningar. De gör dig mindre seriös. Pröva ett nästa gång
. I övrigt: Hur många ungdomar skulle betala 50 spänn för ett mål husmanskost när de kan få en hamburgare på donken för en tia? För att inte tala om alla snåla föräldrar som skulle skicka med ungarna mackor för att klara dagen.
Webbitch:
De dubbla frågetecknen ger mig äckelrysningar. De gör dig mindre seriös
Ge dig för fan 😛
Webbitch:
övrigt: Hur många ungdomar skulle betala 50 spänn för ett mål husmanskost
50 spänn lär det ju knappast behöva kosta. Sättet du överdriver på gör dig mindre seriös :P. Matet kan väll kosta runt tio spänn och jag har svårt att tro att vuxna inte kan unna sina barn en tia varje dag. De som då inte har råd med det alltså 1 barn per 10000 får staten stå för. Jag är helt seriös nu när jag säger att jag helldre hade ätit en macka varje dag än maten vi fick på vår förra skol. Det blev oftast godis istället för lunch.
Webbitch:
Vad är det äckligaste ni hittat i skolmaten?
Hmm skolmat nog:P
xLillaMy:
Vi har faktiskt bra skolmat!
Går på en friskola och rektorn beställer maten från resturang!
Karl-oskarskolan??
Brunt vatten! I salladen. Alltså salladen låg i brunt vatten... Hittade is i laxen också vilket som faktiskt inte var så farlig 🙂 YUMMI!
Puck:
Karl-oskarskolan??
Nej?
hittade en död snigel i en potatis
köttfärssås:
Det lät otrevligt :O Själv har jag bara hittat gröna potatisar.
Vi brukar få fjädrar i kycklingen och förr kunde man få flingor med skalbaggar. En annan gång fick vi potatismos med gårdagens makaroner i.
N i c e
Har inte haft särskilt vidriga saker, fast har hört en del gamla historier om tuggummin mm. Det värsta jag stött på är väl plastbitar(typ svarta soppåsar?), sen är det väl en del äckliga potatisar också. Annars är skolmaten helt okej, tycker folk klagar för mycket.
hahahahhaha
fiskbullarna som va gjorda på fiskfärs +o(
kan inte ens lukta på dom![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
mask , skalbaggar andra inseker
hårstrån och något som liknar armhålehår i min sallad![]()
köttfärssås:
tur att han var död ändå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111etttttt
jag hittade LEVANDE små svarta kryp över hela blomkålen:(
det kittlades i munnen när dom kröp omkring<3
Vi äter ute på en restaurang varje dag. Skulle inte klara av att äta vanlig skolmat igen.
Speltidning:
Vi äter ute på en restaurang varje dag. Skulle inte klara av att äta vanlig skolmat igen.
Du har en bra ekonomi eller en väldigt bra deal? Själv skulle jag aldrig ha råd