ceka92:
prata lite med varandra
föredrar du sex med elr utan smisk?
är bara mamma som gett mig smisk, så skulle kännas lite mysko och konstigt om mamma stod och smiska mig medans jag låg och jucka på tjejen![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
knullar umare för mycket?
Nej, umare knullar generellt för lite.
Har du haft/vill du ha sex på djupt vatten?
Nej. Jag kan inte tänka mig att så mycket vatten blir annat än besvärligt och störande
Vidarebefordrar frågan!
Nej! Brukar inte befinna mig på djupt vatten. Har nog aldrig befunnit mig på djupt vatten i direkt sällskap med någon jag haft egentligt tillfälle att idka samlag med då. Och, det skulle välan vara på, typ, Gotlandsfärjan, eftersom jag inte känner någon som har en båt lämplig för ändamålet. Och kupébiljett är dyrt. Och färden är inte så jävla lång. Palla.
Edit: Om jag vill, också. Mjäe. Har inget direkt emot det som så, men under de omständigheter det skulle kunna tänkas vara aktuellt under i nuläget verkar det mest bökigt och jobbigt. Orka'nte.
När idkade du könsumgänge senast?
två dagar sedan, typ.
Vilken tid (eller ja, morgon, kväll, förmiddag osv) på dygnet brukar du uppskatta mest att ha sex på?
Mitt på dagen. Eller eftermiddagen. Är ju trött under andra tider. Palla'nte. Vill sova.
Vad är det flummigaste du sagt under sex, om du blott får välja de, säg, tio senaste gångerna?
Jag är ledsen, men jag säger inte flummiga saker när jag har sex. Sedan så har jag inte så rysligt mycket sex heller, kanske hänger ihop det där? ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
Känner du att du måste ha sex för att det förväntas av dig? Att det förväntas att du ska försöka njuta så mycket som möjligt alltså,.
Nej, vill inte syssla med ställa-upp-sex. Förstod inte riktigt frågan, de två meningarna är ju vilt skilda från varandra. Klart som fan att jag hoppas att den jag är med vill att jag ska njuta och jobbar för't också.
I vilka städer har du haft sex?
Linköping, Älmhult, Hässleholm, Stockholm och Leksand
När hade du sex senast?
Några veckor sedan.
Haft dråpligt sex? På vilket sätt?
ja ful och dålig bara
villka umare har du sexat?
inga
vilka umare har du drömt sexdrömmar om?
EHD
Hur många har du haft sex med?
2