14 år. Jag 17 år.Trots hans blyghet och ålder så var han väldigt andäktig och verserad.
Vem är den äldsta du knullat?
En sju år äldre. Eller nej sex år äldre kanske det var.
Vilken är den yngsta kändisen du skulle kunna tänka dig att ha sex med?
Yngsta? Hm. Allt som är tvåsiffrigt är ju ganska äckligt och gammalt. Och jag känner inte till några kändisar som är 9 eller yngre![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
Vilken är den äldsta kändisen du skulle kunna tänka dig ha sex med?
Mousserande:
. Och jag känner inte till några kändisar som är 9 eller yngre
Diverse kändisars barn?
Tuva Novotny
Knulla en 10-åring eller en 95-åring?
Duke:
Knulla en 10-åring eller en 95-åring?
10... ganska enkel fråga. ![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
Knulla världens äldsta kvinna eller världens yngsta? ![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
Yngsta. Ett barn är ingen kvinna.
Offentlig men ömsesidig sex eller privat gangbang våldtäkt. Vilket är mest förnedrande?
Gilda:
Offentlig men ömsesidig sex eller privat gangbang våldtäkt. Vilket är mest förnedrande?
är det jag som blir våldtagen? Isf är det mest förnedrande.
Har du haft sex i en buss?
Borgeus:
Har du haft sex i en buss?
Nej, bara blivit avrunkad.
Knulla världens äldsta man, eller världens yngsta pojke. ![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
Går inte knulla världens yngsta pojke. Bebisar har knappt någon snopp så det blir bara massa gnid ju.
Har du haft sex i en bil?
Gilda:
Har du haft sex i en bil?
oralt, bara.
Kan folk vara för korta för att vara attraktiva(både tjejer och killar).
Borgeus:
Kan folk vara för korta för att vara attraktiva(både tjejer och killar).
Eh.. ja, om de har dvärgsjukdom. Annars så är korta tjejer ganska hett.
Du och den du älskar sitter mitt emot varandra fastbundna i varsin stol. Du har två knappar framför dig. Den ena kommer döda dig. Den andra kommer döda den du älskar. Du har tio minuter på dig att trycka på en utav dem annars dör båda.
Oavsett vad du väljer kommer döden vara lång och smärtsam för den som dör. Vad skulle du välja?
Gilda:
gnid ju.
Bara massa griefande av mina frågor.