passaro:
ja, jävlar, ja. rätt fascinerande det där. lite inzaghi och pirlo-gener där.typiskt.
ja, den där pepe är nog både en dröm och en mardröm för en tränare. tror nog att det möjligtvis blir målsnålt.
Jo det tackar vi för.
Inte ens det kan dom ordna dessa jävla SD-tomtar.
Den där Pepe kan du nog bara coacha till en viss gräns. Hade jag trott mer på backarna så hade jag nog delat den uppfattningen.
Ska till Hovet och se DIF - Almtuna
dazed:
http://video.nhl.com/videocenter/console?id=482315&catid=35Haha ägd, ryssjävel
Hur är det med Ovechkin nu för tiden? När jag var insatt i hockey så var han ju typ snabbast på jorden, har han börjat bli trött?
Istechetvåpunktnoll:
Hur är det med Ovechkin nu för tiden? När jag var insatt i hockey så var han ju typ snabbast på jorden, har han börjat bli trött?
Darren Helm är snabbast. Ingen annan.
Alltså fotbollsgalan och Lars Åke Lagrell. Fy fan vilket skämt. Får fan obehag när jag ser äckliga pampar hyllas.
Istechetvåpunktnoll:
Jag skulle säga att han fortfarande är i absolut världsklass, han hade en lite taffligare period då han ifrågasättes men nu känns han som han är tillbaka, följer inte direkt Caps men det är intrycket jag har.
Leksand - FBK on tv
Gött med tre poäng!
Som sagts 3 poäng för Tobias Forsberg, riktigt jävla otäckt att se honom orörlig och pajasen till norrman som inte kan ta ett matchstraff som en vuxen människa när han har skadat någon halvt fördärvad ja det går inte ens att försöka kommentera.

Ful tröja, ser ut som Ukraina.
Sverige- Tyskland i oktober. ÅÅÅH vilken dålig match! Sjuka glädjen när vi ledde och man tänkte, åfan vi kanske klarar det här. Och sedan sämsta spelet så att man förlorar. Men maffigt att se dem spela Live. 😀
Sirius - LIBK live igår.
Suddenvinst 🙂