En vunnen pinne iaf!
Juve-Real idag!
Hejdå Juve, byebye. Ha det så trevligt i EL. 
Kan fan bli spännande, när ett Ancelottilag helt plötsligt faktiskt släpper in mål
dazed: Kan fan bli spännande, när ett Ancelottilag helt plötsligt faktiskt släpper in mål
Haha släpper in tusen mål varje match men gör 2000 just nu. Deras 7-3 mot Sevilla var bland det mest bisarra jag sett.
Trion Bale-Benz-Ronaldo lär leverera iaf sen får man se hur mycket Juve levererar framåt.
patrick bateman:
Haha släpper in tusen mål varje match men gör 2000 just nu. Deras 7-3 mot Sevilla var bland det mest bisarra jag sett.
Trion Bale-Benz-Ronaldo lär leverera iaf sen får man se hur mycket Juve levererar framåt.
Det är som att den gamle italienarn gått och blivit Hamrén fast med en bra trupp.
dazed: Det är som att den gamle italienarn gått och blivit Hamrén fast med en bra trupp.
Haha, typ. Får se hur det utvecklar sig. Roligare så än 1-0 segrar iaf.
patrick bateman:
Haha, typ. Får se hur det utvecklar sig. Roligare så än 1-0 segrar iaf.
Absolut Mou i all ära verkligen men med den truppen tycker jag inte man skall spela raggarfotboll även om det var så man vann.
dazed: Absolut Mou i all ära verkligen men med den truppen tycker jag inte man skall spela raggarfotboll även om det var så man vann.
Nej tycker jag inte heller. I helgas hade de ju en 3-0 ledning mot Rayo men tappade till 3-2, visserligen var båda Rayos mål straffmål men ändå. Ancelotti får låta Casillas så så kanske det blir fler hållna nollor.
Real får spö ikväll.
U17 antagligen!
hamren ger tråkiga svar i intervjuer.
CL!!!
Skellefteå AIK - Gnaget i lördags 😛
Ska försöka kolla på lite cl-matcher. Barca-Milan och Juve-Real får det bli, så vida jag överlever den infekterade djungeln utav pop-ups som uppenbarar sig när man försöker streama...
...förövrigt första gången jag ser Bale när han inte är i Spuds, det ska i ärlighetens namn bli lite intressant.