Aviseringar
Rensa alla

Senaste matchen du såg

latest comments older comments

Ämnesstartare

En vunnen pinne iaf!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Juve-Real idag!

Hejdå Juve, byebye. Ha det så trevligt i EL. Party

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan fan bli spännande, när ett Ancelottilag helt plötsligt faktiskt släpper in mål

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Kan fan bli spännande, när ett Ancelottilag helt plötsligt faktiskt släpper in mål

Haha släpper in tusen mål varje match men gör 2000 just nu. Deras 7-3 mot Sevilla var bland det mest bisarra jag sett.
Trion Bale-Benz-Ronaldo lär leverera iaf sen får man se hur mycket Juve levererar framåt. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha släpper in tusen mål varje match men gör 2000 just nu. Deras 7-3 mot Sevilla var bland det mest bisarra jag sett.
Trion Bale-Benz-Ronaldo lär leverera iaf sen får man se hur mycket Juve levererar framåt. 

Det är som att den gamle italienarn gått och blivit Hamrén fast med en bra trupp.

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Det är som att den gamle italienarn gått och blivit Hamrén fast med en bra trupp.

Haha, typ. Får se hur det utvecklar sig. Roligare så än 1-0 segrar iaf. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha, typ. Får se hur det utvecklar sig. Roligare så än 1-0 segrar iaf. 

Absolut Mou i all ära verkligen men med den truppen tycker jag inte man skall spela raggarfotboll även om det var så man vann.

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Absolut Mou i all ära verkligen men med den truppen tycker jag inte man skall spela raggarfotboll även om det var så man vann.

Nej tycker jag inte heller. I helgas hade de ju en 3-0 ledning mot Rayo men tappade till 3-2, visserligen var båda Rayos mål straffmål men ändå. Ancelotti får låta Casillas så så kanske det blir fler hållna nollor. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Real får spö ikväll.

SvaraCitera
Ämnesstartare

U17 antagligen!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd: Real får spö ikväll.

AreYouSerious.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

hamren ger tråkiga svar i intervjuer. 

CL!!! 

SvaraCitera
Jeay_L

Skellefteå AIK - Gnaget i lördags 😛

SvaraCitera

Ska försöka kolla på lite cl-matcher. Barca-Milan och Juve-Real får det bli, så vida jag överlever den infekterade djungeln utav pop-ups som uppenbarar sig när man försöker streama...

SvaraCitera

...förövrigt första gången jag ser Bale när han inte är i Spuds, det ska i ärlighetens namn bli lite intressant.

SvaraCitera
latest comments older comments