Detta är som senaste film-tråden. Men gäller sport. Här skriver vi vilken som är den senaste matchen du sett, live eller på tv. Hockey, boxning, fotboll etc. Även skidsport och andra tävlingar räknas.
Jag börjar med:
Repris på tv från gårdagsnatten.
New York Rangers - New Jersey Devils
Det var en rolig match att titta på och Hagelin är duktig.![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Dold text: Jag blir nog stammis i denna tråd. :$
ÄNDRAT 2012-09-17 17:31
ÄNDRAT 2012-09-17 17:32
Här kan man även diskutera stryktips, odds och andra tips på matcher psv.
Korpmatcher i innebandyn <3
Boston - Detroit!
Kom igen nu Red Wings! Känns som Alfie hänger en
Firma Datsyuk - Zetterberg! Satan Pavel! 😀
Franzen blixtrar till och hittar fin fin pass. Wiess!!! 2-1
dazed:
Jag gillade intervjun med en förbannad Johan i halvtidsvilan, han gick nog in i ett any means necessarymode där någonstans.
en tölp är vad Elmander är.
5000! 
höna:
en tölp är vad Elmander är.
Jag vet inte jag, det där beteendet han uppvisade var så jävla fel när det kom från någon som egentligen är en jävla krigare.
Fyfan vad Blue Jackets tredjetröja är snygg upptäckte jag idag.

dazed:
Jag vet inte jag, det där beteendet han uppvisade var så jävla fel när det kom från någon som egentligen är en jävla krigare.
aldrig gillat elmander. där rann det bara till slut över, neymar-fasoner. iväg till sibirien tillsammans med menez.
höna:
aldrig gillat elmander. där rann det bara till slut över, neymar-fasoner. iväg till sibirien med menez.
Tror bestämt rätten utdömde en deportering till de nordkoreanska gruvdistrikten i fallet Menez men visst.
dazed:
Tror bestämt rätten utdömde en deportering till de nordkoreanska gruvdistrikten i fallet Menez men visst.
sovjetiska fenomen som sovjetiska fenomen med filosofiskt inslag; same old same old
helvete, hamrén måste vara den mest ambivalenta förbundskaptenen sverige någonsin haft.
...och Zlatan ersätts alltså med Toivonen...lol. fina anfallsalternativ man har - Zlatan och sedan kommer Zlatan och Zlatan och...sedan har vi Toivonen - och en jävla Glenn, det ska vi fan inte glömma.