dazed:
Klockrent.
SSK förra året, banderoll och 22 bödkermasker ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
davvelito:
SSK förra året, banderoll och 22 bödkermasker
Det var SSK-klacken som slängde in plånböcker också va när Malmö var på besök då? ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
dazed:
Det var SSK-klacken som slängde in plånböcker också va när Malmö var på besök då?
Japp det var det! Malmö var ju halva SSK och Leksand ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
davvelito:
Japp det var det! Malmö var ju halva SSK och Leksand
Mhm fyfan vad klockrent, sånt lägger man liksom på minnet.
dazed:
Mhm fyfan vad klockrent, sånt lägger man liksom på minnet.
Men iofs, vi har ju haft rätt många mellan 05-11....7 lag typ...haha ![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
davvelito:
Men iofs, vi har ju haft rätt många mellan 05-11....7 lag typ...haha
05-10 skulle jag säga egentligen, då tokvärvningarna pågick som värst bla pga en viss handskfabrikör med grandios självuppfattning och en skamlös vilja att synas.
dazed:
05-10 skulle jag säga egentligen, då tokvärvningarna pågick som värst bla pga en viss handskfabrikör med grandios självuppfattning och en skamlös vilja att synas.
Nja beror mer på en för dålig styrelse som gjorde saker de inte skulle gjort, dålig scouting på finnar, slovaker och andra trötta lirare...
davvelito:
Nja beror mer på en för dålig styrelse som gjorde saker de inte skulle gjort, dålig scouting på finnar, slovaker och andra trötta lirare...
Mjo det var lite videojuggartendenser också.
Det var en jävla massa, men det var då. Nu är nu!!![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
Yeah Elitseriejäveln 2013 WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ![[party]](/img/smilies/party.gif)
![[party]](/img/smilies/party.gif)
![[party]](/img/smilies/party.gif)
Jag tittade på DIF - Örebro senast.
dazed:
Varken Sverige eller Holland är vad dom än gång var.
holland har iaf inte gått ner sig
passaro:
Yep. Matchen innan igår gjorde de 8 mål och innan dess 5 eller 7 eller något liknande.
hehe coolt. får se hur länge det håller. tror nog tyskarna lär vinna detta till slut iaf.
Ska iväg och titta på AIK - Linköping a la superligan
patrick bateman:
holland har iaf inte gått ner sig
De hade ju en högre höjd från början också så riktigt lika jävla mycket botten blir det ju inte.