Detta är som senaste film-tråden. Men gäller sport. Här skriver vi vilken som är den senaste matchen du sett, live eller på tv. Hockey, boxning, fotboll etc. Även skidsport och andra tävlingar räknas.
Jag börjar med:
Repris på tv från gårdagsnatten.
New York Rangers - New Jersey Devils
Det var en rolig match att titta på och Hagelin är duktig.![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Dold text: Jag blir nog stammis i denna tråd. :$
ÄNDRAT 2012-09-17 17:31
ÄNDRAT 2012-09-17 17:32
Här kan man även diskutera stryktips, odds och andra tips på matcher psv.
Sant
Där försvann den drömmen. ![[party]](/img/smilies/party.gif)
dazed:
Sant, han kommer nog att vara rädd och bara koncentrera sig på att skydda sitt öga.
hahaha förmodligen. ska bli kul att se de hälsa på varandra också
dazed:
Sant om man kan vända till en moralisk fördel.
Hm Djurdic från start tydligen.
haha. gick ju vägen för Celtic
dazed:
Allsvenskan är redan tråkig, lätt en värd uppoffring.
verkligen. spelar mig ingen roll om Malmö vinner ligan de kommande 10 åren. följer den ändå inte
Mönchengladbach förlust med 1-3 hemma mot Kiev sved fan mer än Helsingborgs
patrick bateman:
hahaha förmodligen. ska bli kul att se de hälsa på varandra också
Mm
patrick bateman:
haha. gick ju vägen för Celtic
Jävlig värdelöst försvårsspel av halvdanskarna i början men sen höll också celtic svenska cupen-klass.
patrick bateman:
verkligen. spelar mig ingen roll om Malmö vinner ligan de kommande 10 åren. följer den ändå inte
Jag för fan vi kan slå ihop alla klubbar allsvenskan till två lag om så behövs, fuck it.
Milan siktar på att nå serie b i år eller?
http://www.expressen.se/sport/fotboll/serie-a/nasta-small-for-milan---cassano-kl...
Reading - Chelsea!
dazed:
Jävlig värdelöst försvårsspel av halvdanskarna i början men sen höll också celtic svenska cupen-klass.
verkligen. kasst att helsingborg inte gjorde bättre ifrån sig
dazed:
Jag för fan vi kan slå ihop alla klubbar allsvenskan till två lag om så behövs, fuck it.
haha faktiskt. hade varit värt det
dazed:
Milan siktar på att nå serie b i år eller?
hahaha. verkar så. pazzini för cassano och pengar är ytterliggare en pinsam transfer. kap av inter dock. sysslar milan med egentligen? även pato skadad nu.
patrick bateman:
pazzini för cassano och pengar är ytterliggare en pinsam transfer. kap av inter dock. sysslar milan med egentligen? även pato skadad nu.
![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
Jag dör. Långsamt.
passaro:
Jag dör. Långsam
jag förstår dig. och varför i hela friden lånas nån som Ze Eduardo in? herregud
patrick bateman:
jag förstår dig. och varför i hela friden lånas nån som Ze Eduardo in? herregud
Haha, inte en jävla aning. Vet inte vad B&G håller på med överhuvudtaget.
Jag kan förstå rensningen bland de äldre spelarna. Även om det tog hårt. Sedan gör man sig av med en av ligans bästa försvarare och ligans absolut bästa forward...suck. Och nu detta. Cassano bort. Kreativa spelare som försvunnit, de som skapar något framåt; Ibrahimovic och Cassano.
Nu står man där med en skadad Pato, en som inte kan göra mål och Pazzini, killen som gjorde typ 5 mål på 22 senaste säsongen. 5 mål på 22 matcher, vad fan?!
passaro:
Jag dör. Långsamt.
Läste det och tänkte på dig, tänkte undra om man får sig dig något mer.![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
passaro:
Haha, inte en jävla aning. Vet inte vad B&G håller på med överhuvudtaget.
haha det gör ingen. känns nästan som om detta är deras "master plan" att uropa hela Milan.
jo gamlingarna var ju bra med tanke på ålder och lön. det är naturligt. svider ju att se, det vet jag. att raul och guti lämande sved till. men det är ju meningen att hända. men ibra, silva och cassano är ju sjukt.
haha sjukt asså. lär bli ett nålsnålt milan. pazzini har jag aldrig sett nåt i och pato är som sagt alltid skadad. ze eduardo lär knappast göra 30 mål.
patrick bateman:
verkligen. kasst att helsingborg inte gjorde bättre ifrån sig
Hade jag varit Helsingborgsupporter hade jag varit riktigt förbannad.
patrick bateman:
haha faktiskt. hade varit värt det
Vi får skriva en debattartikel.
patrick bateman:
hahaha. verkar så. pazzini för cassano och pengar är ytterliggare en pinsam transfer. kap av inter dock. sysslar milan med egentligen? även pato skadad nu.
Ja Inter kan känna sig ganska tillfreds. Alltså okej Milan vill bli ekonomiskt hållbart men hur fan ska Berlusconi få in pengar om han har ett astråkigt lag som inte kommer att kunna göra mål mot brage på san siro och inte kommer att ha en chans i helvete att ta några titlar? Sponsorerna kommer ju att lämna det rödsvarta skeppet rätt snart innan det kantrar och sjunker helt. Sen har du ju den här problematiken med säsongskort som inte säljer osv. Det är som med politik du kan vara gniden och skära ner på allt men då blir det inget hjärta kvar och du torskar i längden.
Chelsea - Reading
Dåliga domare igen som godkänner offsidemål, Reading förtjänade en poäng.