Saw III
Knives Out
såg den förra veckan då jag hade fixat en filmkväll utomhus med några trevliga personer
helt underbar rolig film ^^ (har sett den på bio) 

![]()
Den får 10/10 rävar av mig

Quiet place 2
Såg precis 50 shades of grey! Har tänkt länge att jag ska se den och såg först nu att det var typ 6 år sedan den kom ut?? Sjukt!
Iaf positivt överraskad. Gillar hur Christian tar hand om henne när hon är oskuld. Och hur deras sadomasochismiska förhållande utvecklades. 
Una
(såg den med några kompisar när jag hade fixat filkväll utomhus) asså helt underbar film asså ^^ jag förstår att hon blev kär i honom jag skulle också bli kär i honom om jag hade sån snygg och sexig granne.. Eftersom jag själv varit med äldre och varit kär i äldre ^^
Väldigt bra och tänkande film ^^ jag kände igen mig mycket i den filmen måste jag säga..
Den får 10/10 Rävar av mig

Såg Gudfadern (The Godfather) från 1972 på TV4 i natt. Den var över 3,5 timma lång inkl all jävla reklam.

Chicuarotes, en ganska intressant mexikansk film
räknas youtube som en film?
Cloud Atlas (med några kompisar utomhus) 
mycket mycket bra film ^^ en del fattade inte filmen så man fick förklara vad filmen handlade om..
Den får 10/10 rävar av mig

Free guy, var inte så bra som jag förväntade mig
dahlbear:
Free guy, var inte så bra som jag förväntade mig
Har inte sett än, men verkar som lite mjölkning av ryan reynolds bara. Pappa sa att halva filmen var bra men att resterande bara var hopkok, som att två olika team gjort två delar liksom.
Kajillionaire. Var som en feber dröm. Fatta inget
Just nu så fixar jag lite med min insta ^^ ska lägga upp rätt så lång story där jag förklarar helgen för vissa av mina följare som var på festen här
Sen lyssnar jag på lite lugnande Niki dreampop på vinyl ^^