Fantastiskt: guardian of the galaxy..
bedrövlig..
men ok.
På vilket/vilka sätt var den bedrövlig?
Lav:
På vilket/vilka sätt var den bedrövlig?
Gillade ej humorn, förutom enstaka grej.
Gillade ej känslan av att huvudkaraktären ska va avslappnat skön kille fast serious shit is händer runtomkring han...
Gillade inte att man använder bra musik i en skitfilm för att filmen är så dålig så att man måste ha bra musik för att lyfta den.
Gillade ingenting i den.
Det enda jag gillade va att den va gjuten.. liksom..
Alltså i grunden har det endast att göra med att jag inte vill vara en människa som tycker om en sån film.
Det är nog så dumt.
Fantastiskt: Alltså i grunden har det endast att göra med att jag inte vill vara en människa som tycker om en sån film.
Det är nog så dumt.
Så problemet är du, inte filmen 🙂
Lav:
Så problemet är du, inte filmen 🙂
Ja.
Men problemet för mig är filmen.
Och det är det enda intressanta här.
mockingjay pt I
Zombieland, inte jättebra precis.. xD Lite underhållande?
aggy_yo:
mockingjay pt I
Hur var den? Jag känner mig nästan lite lurad av "catching fire", tycker inte det känns som en hel film, så då måste jag liksom se trean, haha...
Assassins†Creed: Hur var den? Jag känner mig nästan lite lurad av "catching fire", tycker inte det känns som en hel film, så då måste jag liksom se trean, haha...
catching fire är ingen hel film
och inte mockingjay pt I heller
aggy_yo:
catching fire är ingen hel filmoch inte mockingjay pt I heller
Sjukt tråkigt film iaf. Händer inte ett skit på två timmar. Försöker bara tjäna pengar genom att dela upp sista boken. Världens dyraste trailer?
LatOchOmotiverad: Sjukt tråkigt film iaf. Händer inte ett skit på två timmar. Försöker bara tjäna pengar genom att dela upp sista boken. Världens dyraste trailer?
a den va lite trist
Inglourious Basterds
The hunger games: Mockingjay part 1