Aviseringar
Rensa alla

Senaste filmen du såg

latest comments older comments

Ämnesstartare

vilken var den senaste filmen du såg?

jag ser på Butterfly Effect...[rolleyes]

Citera
Ämnesstartare

Gränsen

2/5. sådär, lite för b. dock fin natur

SvaraCitera
Ämnesstartare

Terror på Elm Street (2010)
Tycker att gamla Freddy är brutalt mycket bättre 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sarah's key

SvaraCitera
Ämnesstartare

Drive Angry

3/5. helt galet underbart dum! skrattade som fan. nic cage är bäst och amber heard är det vackraste, snyggaste och sexigaste som finns!

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

nic cage

Jävla vad han har spottat ur sig filmer på sista tiden när fogden jagar honom [crazy]

Sett honom i Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans? Så jävla skön där.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Captain America

ger den en stark 3/5 eller en svag 4/5. Första halvan var bra, andra halvan väldigt ointressant.

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jävla vad han har spottat ur sig filmer på sista tiden när fogden jagar honom

Sett honom i Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans? Så jävla skön där.

haha ja han öser ut filmer, mest skit nu förtiden. förr var han faktiskt bra. nu behöver han dock pengar

haha jepp har den hemma, är lite av ett fan av honom. ja den är underskattad. han är fan grym där, grym film

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha jepp har den hemma, är lite av ett fan av honom. ja den är underskattad. han är fan grym där, grym film

Mm så jävla skön när han skrattar, ska fan tanka den så jag har något att se imorgon. Mm Cage är grym.

SvaraCitera
Ämnesstartare

genom att kolla in i denna tråd insåg jag att jag inte har sett film på två dagar, sedan insåg jag att det är skrämmande att jag fann det dåligt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Angels and Demons.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Puff, Puff, Pass
Skön ganska traditionell stonerfilm, Danny Masterson är skön, "That's not the point! It's complex" [love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mm så jävla skön när han skrattar, ska fan tanka den så jag har något att se imorgon. Mm Cage är grym

haha ja verkligen. kul med folk som gillar Cage [smile] han får för mycket ovälförtjänt skit tycker jag

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha ja verkligen. kul med folk som gillar Cage [smile] han får för mycket ovälförtjänt skit tycker jag

Sant det, ouppskattad.

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Danny Masterson

känner igen namnet. är det hyde från that 70s show? hade iofs kunnat googla men nä.

SvaraCitera
latest comments older comments