vilken var den senaste filmen du såg?
jag ser på Butterfly Effect...![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
Gränsen
2/5. sådär, lite för b. dock fin natur
Terror på Elm Street (2010)
Tycker att gamla Freddy är brutalt mycket bättre 🙁
Sarah's key
Drive Angry
3/5. helt galet underbart dum! skrattade som fan. nic cage är bäst och amber heard är det vackraste, snyggaste och sexigaste som finns!
patrick bateman:
nic cage
Jävla vad han har spottat ur sig filmer på sista tiden när fogden jagar honom ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
Sett honom i Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans? Så jävla skön där.
Captain America
ger den en stark 3/5 eller en svag 4/5. Första halvan var bra, andra halvan väldigt ointressant.
dazed:
Jävla vad han har spottat ur sig filmer på sista tiden när fogden jagar honom
Sett honom i Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans? Så jävla skön där.
haha ja han öser ut filmer, mest skit nu förtiden. förr var han faktiskt bra. nu behöver han dock pengar
haha jepp har den hemma, är lite av ett fan av honom. ja den är underskattad. han är fan grym där, grym film
patrick bateman:
haha jepp har den hemma, är lite av ett fan av honom. ja den är underskattad. han är fan grym där, grym film
Mm så jävla skön när han skrattar, ska fan tanka den så jag har något att se imorgon. Mm Cage är grym.
genom att kolla in i denna tråd insåg jag att jag inte har sett film på två dagar, sedan insåg jag att det är skrämmande att jag fann det dåligt.
Puff, Puff, Pass
Skön ganska traditionell stonerfilm, Danny Masterson är skön, "That's not the point! It's complex" ![[love]](/img/smilies/love.gif)
dazed:
Mm så jävla skön när han skrattar, ska fan tanka den så jag har något att se imorgon. Mm Cage är grym
haha ja verkligen. kul med folk som gillar Cage
han får för mycket ovälförtjänt skit tycker jag
patrick bateman:
haha ja verkligen. kul med folk som gillar Cage
han får för mycket ovälförtjänt skit tycker jag
Sant det, ouppskattad.
dazed:
Danny Masterson
känner igen namnet. är det hyde från that 70s show? hade iofs kunnat googla men nä.